Gå til innhold

320 E36


MrBoom
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Fyller 18 i begynnelsen av januar, og skal kjøpe min første bil. Har kikka litt på en 92 mod 320 E36 med automatgir til 50 000.

Er det noen som har erfaringer med svakheter på disse bilene? Hva er det som slites, og det er problemer med? Ellers virker det som en fin ungdomsbil, sprek og stilig.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri ha automat! Mulig når jeg blir 70! :) Manuell er bare det beste..! Gjør kjøringa så mye mer morro! rart folk sovner bak rattet med automat og hele pakka :)

Men har selv kjøpt 96mod E36 318i til første bil.. Fyller 18 i slutten av januar.. Og angrer ikke et sek! Kjører med mammsen vær dag :lol::lol:

Så ja! go for it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg husker er autokassene på disse ganske bra... eller er det jeg som husker feil? har litt mer lyst på 320 i stedet for 318 for jeg er så glad i 6-er lyden... :P

hehe, så selv på 320 :) men så forelsket jeg meg i en 318, men hadde vært no med 6'er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke noe forskjell med eller uten VANOS jeg 8) Bare når jeg skal skifte ventilløftere el lignende, da må jeg til BMW verksted i Trondheim for å kalibrere VANOS`en :evil:

jeg trodde ikke det var no merkbar forskjell jeg heller, før jeg kjørte om kapp med en 320 med vanos og en uten vanos, og skulle du sett... vinneren var den med vanos! Var ikke snakk om så mye, men se signaturen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...