hagenisse Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Noen som har noen erfaring med scorpion eller eisenmann på 318is eller andre pinglemotorer? Tenker på lyden, både utvendig og innvendig for så vidt. De låter jo fint på 6-erne, men blir det bare stygg bråk på 4-erne eller går det ann? Funderer på ny eksos, og disse to ser pene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Fant noen Eisenmann lydfiler på nettet. http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat/downloads/links_goto.asp?id=172 http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat/downloads/links_goto.asp?id=171 http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat/downloads/links_goto.asp?id=170 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Dæh..den is'en var det rå lyd i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Blir det sånn lyd på 318i og eller? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Ikkje av supersprint vertfall Ikkje så galen lyd nå en sto på tomgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Takker Frode! Det var jo faktisk mye bedre enn jeg trodde. Eneste som er med eisenmann... det er kun bakpotta, men det er vel ikke noe problem å få f.eks svendsen til å mekke et rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Vil det si at du må kappe orginalanlegget på 318is også, slik jeg måtte på min? Vil tro Svendsen eksos e.l firma fikser dette i en fei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Jepp...fin lyd (spesielt den første lydfilen)... Hva skal man egentlig med sekser når en hissig firer kan gjøre nytten ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Problemet er, jeg har jo allerede sebringen.. Men får snakke med svendsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 I følge Schmiedmann var det null problem, så da gjør jeg det enkelt, de får montere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Hvor mye koster det? Potta og monteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 No idea. Er vel 46xx,xx for potta på sidene deres. Dyre greier egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Blir det Eisenmann eller? De har ihvertfall de råeste enderøra, blanke og tynne i stålet . Gå for 2x 76mm eller 2x 83mm . Eller kansje 4x 70mm . Litt dyrt kansje, ifølge Rieger katalogen koster det 920€. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Noen som har noen lydfiler av 320/325 med forskjellige effektanlegg så en kan høre forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Fant en link som jeg la ut her. Fin lyd i Eisenmann. Synd de er så dyere? Er det kun potta på di? Ikke røret mellom kat og potte? Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14249&start=45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå