Gå til innhold

Ting du ikke bør si hvis du blir stoppet av politiet...

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

1: Du må ha kjørt ENDA fortere enn meg ettersom du nådde meg igjen!

2: Vet du hvor dum du ser ut i den uniformen?!?

3: Heischan... scha det værra en drammm...?

4: Dette her har jeg ikke tid til, jeg er på flukt!

5: Skal vi leke politi og tyv?

6: Fartskontroll? Puh! Jeg var redd det var promille...

7: Vet du hva... Dette er min tredje advarsel i dag!

8: 140 km/t sier du? Hmmm... Speedometeret viste da vitterlig 150...

9: Bare avskilt kjerra du. Jeg kan alltids stjele en ny!

10: Jeg lekte Formel 1 skjønner du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidligere hørt en politivist på forumet som gikk under temaet "å slippe unna straff"

Vitsen var denne:

En kvinnelig sjåfør av en bmw ble stoppet i fartskontroll da hun hadde kjørt for fort, hun kjørte til siden og politimannen spurte henne om å få se vognkort og førerkort.. Vel førerkort, det hadde hun ikke og vognkortet syns hun å huske lå i hanskerommet da hun la pistolen inn der like før, lød svaret.

Da sa politimannen forskrekket: "p-pistolen?, hvorfor har du lagt inn en pistol i hanskerommet??" Så svarte dama: "fordi det var den jeg brukte til å skyte eiern av bilen med så klart!!, hva ellers!" så spure politimannen: "hvor er så eieren av bilen da?" " i bagasjerommet såklart, ville jo ikke at noen uskyldige barn skulle finne ham slik!" Politimannen ba henne pent om å bli sittende i bilen mens han snakket med førstebetjenten.. ett minutt senere kom betjenten til dama og sa; "jeg har hørt at du har ett lik liggende i bagasjerommet, en pistol i hanskerommet og kjører en stjålet bil? stemmer dette?" da svarte damen: "HVA ER DET DU SIER??! Din ansatte må jo være sprø! jeg har da ingenting verken her eller der!! han påstod vel jeg kjørte for fort også regner jeg med!" politibetjenten spurte vennlig om hun kunne bevise at det hun sa var sant og spurte om hun kunne vise ham vognkort og førerkort, noe hun gladelig gjorde.. Hun ble deretter renvasket og fikk kjøre videre etter å ha lurt seg unna en saftig fartsbot! :lol::lol:

Ikke så dum hu der nei! :D

Men trukke jeg hadde prøvd med på den likevell jeg..... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen var denne:

En kvinnelig sjåfør av en bmw ble stoppet i fartskontroll da hun hadde kjørt for fort, hun kjørte til siden og politimannen spurte henne om å få se vognkort og førerkort.. Vel førerkort, det hadde hun ikke og vognkortet syns hun å huske lå i hanskerommet da hun la pistolen inn der like før, lød svaret.

Da sa politimannen forskrekket: "p-pistolen?, hvorfor har du lagt inn en pistol i hanskerommet??" Så svarte dama: "fordi det var den jeg brukte til å skyte eiern av bilen med så klart!!, hva ellers!" så spure politimannen: "hvor er så eieren av bilen da?" " i bagasjerommet såklart, ville jo ikke at noen uskyldige barn skulle finne ham slik!" Politimannen ba henne pent om å bli sittende i bilen mens han snakket med førstebetjenten.. ett minutt senere kom betjenten til dama og sa; "jeg har hørt at du har ett lik liggende i bagasjerommet, en pistol i hanskerommet og kjører en stjålet bil? stemmer dette?" da svarte damen: "HVA ER DET DU SIER??! Din ansatte må jo være sprø! jeg har da ingenting verken her eller der!! han påstod vel jeg kjørte for fort også regner jeg med!" politibetjenten spurte vennlig om hun kunne bevise at det hun sa var sant og spurte om hun kunne vise ham vognkort og førerkort, noe hun gladelig gjorde.. Hun ble deretter renvasket og fikk kjøre videre etter å ha lurt seg unna en saftig fartsbot! :lol::lol:

Ha ha, denne var bra :lol: .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen er jo kongebra, men også de 8 punktene i innlegg nr 1. Punkt 1 er jo litt kul å ta da, men dessverre så er aldri snuten humoristiske.

Jeg har prøvd meg på litt sarkasme og vittigheter når jeg har blitt tatt, men det slår aldri an. (har ikke blitt tatt sååå ofte da. Fått 2 bøter i mitt liv, og hver gang har jeg tatt en vittighet eller to, men det har ikke slått an.) Da bare begynner de med formaninger om hvor farlig det er å kjøre litt for fort osv. De skjønner ikke spøken i det hele tatt. Imbisile trivielle idioter er dem, alle snutene...!

:D

:gunfire::police:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitsen er jo kongebra, men også de 8 punktene i innlegg nr 1. Punkt 1 er jo litt kul å ta da, men dessverre så er aldri snuten humoristiske.

Joda. Har fått lov til å kjøre videre etter polisen spurte om hvilket sengesett det var på bilen siden den var så lav. Svarte jo da "Bosh". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...