Riefarn Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Tror ikke at det skal være noe problem, garasjen er noen mil borte fra hjemmeadressen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krongen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Gliset mitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 http://pics.autodb.no/1287/1287900-bilde2-bilde241.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Nå som det snart er jul passer det vell med noen juleinspirerte bilder:-) Bilen min i julepyntede gater i Tønsberg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Disse bildene er 2-3 uker gamle: Stakkars 745 sier jeg bare.. Dette kom etter ei helg jeg var borte.. Nå om dagene har mesteparten av snøen tint vekk og det er tørr asfalt mer eller mindre over alt. Så står jo bilen "varmt" og godt i garagen og venter på å få montert på ny frontfanger bl.a (slik fanger som på den jeg har som avatar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Narvik vinter: Etter å ha kjørt litt på landeveien: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 ikke den feteste bilen, eller noe spektakulert bilde, men det får gå venter enda på snøen, den forsvant for fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Om vinteren ikke er kommet til Østlandet, er hvertfall vinterhjula på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 ingen bimmer da sjuern er parkert for vintern..ingen real vinter her i oslo heller..tatt bilder nå på søndag for to dager siden..og den står på vinterhjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Her er et "vinterbilde" av bilen min Dette bildet er fra tur til Gålå vinteren i "fjor", da snøen ikke har kommet til Østfold "i år" enda Og nei, jeg grisekjørte ikke! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Vasket bilen, og bestemte meg for noen bilder også. Er ingen snø her i byen ennu, så da ble det bilder i et parkeringshus. Hva syntes dokker? Btw, lusne 15" alufelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Vinter 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Våren 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 Har ikke kommet noe snø her ennå, men satser på at "vinterlook" på bilen blir godkjent som et "vinterbilde"... Liten photoshoot etter vasking på søndag!! Bestod forresten lappen på bursdagen i går for de som lurte :D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå