Lien Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 TCCW: Jeg er evig missunnelig på den bilen din Når det gjelder bilde av vinterskyssen så tror jeg dropper det. -73 Volvo 144 er liksom ikke noe å vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 TCCW: Jeg er evig missunnelig på den bilen din Når det gjelder bilde av vinterskyssen så tror jeg dropper det. -73 Volvo 144 er liksom ikke noe å vise frem 73 modellen er jo den flotteste i 140-serien.. Med sort grill, riktige fangere og vippevinduer i dørene.. Men burde jo såklart vært 142! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Sånn har min bil det! Står godt i garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Vinterbilder ja.. Tok ett par bilder av bilen istad, men det er ikke mye som minner om vinter i Skien enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Her i Hamar snør det jammen godt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Så mye snø var det i fredrikstad 21 des. er ikke så mye mer nå nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odd_inge87 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Vinterbilde tatt etter julevasken på julaften Ikke akkurat vinterstemning i trønderlag heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Nå snør det i porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 her et par vinter bilder av m3`n min. måtte la den lufte seg litt utenfor garasjen i den fine vintersola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Nå snør det i porsgrunn Snødde litt på Lørenskog på fredagen også, men nå er det pluss grader og regn Men fikk tatt litt vinterbilder for det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 var 7+ her i dag og 0 snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Nå snør det i porsgrunn Snødde litt på Lørenskog på fredagen også, men nå er det pluss grader og regn Men fikk tatt litt vinterbilder for det da Ja, det begynte bra, men nå er det desverre full storm her.. Du får slenge ut noen snøbilder av gliset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Bildene blei litt dårlige, brukte feil funksjon på kamra. Får ta bedre neste snø dag, hvis den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå