Rstockmann Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Så blei det snø her óg.. Synd og skam at 530'en er den som er skittnest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Kommet litt snø i Ålesund også Temperaturen viser -2 nå faktisk, sjelden vare ute på kysten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Fikk tatt noen nye vinterbilder av min også i dag Nettop vasket OG TØRKET bilen siden det er litt kaldt ute Litt dumt at jeg ikke engang rakk og kjøre den lille turen ned til parkeringsplassen her engang før bilen var skitten igjen Men vertfall snø på bildene denne gangen Tydeligvis noen andre enn meg også som synes det er morsomt med store parkeringsplasser + snø :twisted: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Her er bilder av min bil idag! Bilen bærer tydelig preg både innvendig og utvendig av å ha blitt vasket igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 står og fryser ned med andre gammle bimmere.... ingen startmotor og en ac kompressor som er gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 står og fryser ned med andre gammle bimmere.... ingen startmotor og en ac kompressor som er gåen Bildet er tatt hos Alf Lie;) Bruker han selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Her er noen bilder av min bil på vinteren. Har jo ikke hatt den når det har vært sommer ennå så. Også et bilde av ny og gammel bilen dagen da gamlebilen skulle overleveres til ny eier. (Bare mobil så litt dårlig kvalitet men...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybeje Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 masse sne, det halvåret som det er døden for frontfanger å leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybeje Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 ræææææævva kvalitet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 andybeje: Skimter jeg noen store hjul der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Litt oppdaterte vinterbilder - nå med antydninger til snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Får slenge meg på her jeg også da! Min 318i 1999 modell trygt og godt parkert under en carport på sørlandet...Ca. 1 meter snø på utsiden nå så bilen kommer nok til å bli stående her en god stund da jeg ikke er noe særlig begeistra for å kjøre på vinterføre med snøkanter og dårlige veier overalt :S Kjøpt meg busskort nå faktisk, drit kjedelig men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Her er gamlebilen min i snøværet i Nittedal i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg sier det igjen, TCCW; Jeg digger bilen din.. SKal du selge noen gang så send meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå