Gå til innhold

Hadde dette vært noe?  

126 stemmer

1. 1. Hadde dette vært noe?

• Ja! Dette høres bra ut!
      124
    • Nei! Dette høres kjedelig ut!
      3

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

space da! Det er jo ikke langebiten for oss! :P Hadde vært morsomt om noen tok seg til til å fikse ett sann treff. Med navnskilt! Litt kult å se hvem alle er. Ikke bare en masse folk lissom.

Skrevet

Hvor er molde igjen? Mellom bergen og trondheim ikke sant? Blir jævlig langt da, hvertfall fra Bærum :P Tar jeg sikkert fly til bergen og låner ene 3ern til pappa om han ikke har fått seg E60 innen da :P

Høres ut som en plan 8)

Haha, Da må jeg skaffe meg transport til Molde..:D

kan jo ikke sykle..:D

Det er nå man skulle ønske man var gammal nok til å få lappen.. :lol:

Du kan sikkert sitte på med meg om jeg skal kjøre bilen min bort ;)

Skrevet

Ja ett treff kunne vært interessant det. Kan vel være med på Molde jeg også, selv om jeg kunne tenke meg litt lenger sør. Men men.

Skrevet
Hvor er molde igjen? Mellom bergen og trondheim ikke sant? Blir jævlig langt da, hvertfall fra Bærum :P Tar jeg sikkert fly til bergen og låner ene 3ern til pappa om han ikke har fått seg E60 innen da :P
Høres ut som en plan 8)

Takk for det.. Men vis det blir til i molde tar jeg nok fly.. 8)

Skrevet

hva med oss i fra haugesund og omegn da..litt langt :roll: kunne tat det i sammenheng med rudskogen ellerno..er 50mil til oslo herifra..med bare drittvei :? tar turen over fjellet 2 ganger om sommeren ihvertfall.har vært inne på tanken på bimmers treff jeg også.kunne blitt gøy det:)

Skrevet
Høres ut som en plan 8)

hehe..god i geografi ser jeg..6 timer med kjøring fra Bærum til Molde ca. tar du fly til bergen og kjører derifra må du regne med 8-9timer Hvertfall bak rattet :P

Molde ligger 3,5times kjøring Sør for Tr.heim

Skrevet

Interessant dette her. Men er nok mer for dere som bor sentralt i landet og ikke utenfor allfarvei :wink: Er jo ikke så mange her inne som bor i nord, så blir ikke rettferdig heller å ha det altfor langt nord i landet.

Husk å ta masse bilder sånn at vi som ikke var der har noe å angre på :D

Skrevet
Interessant dette her. Men er nok mer for dere som bor sentralt i landet og ikke utenfor allfarvei :wink: Er jo ikke så mange her inne som bor i nord, så blir ikke rettferdig heller å ha det altfor langt nord i landet.

Husk å ta masse bilder sånn at vi som ikke var der har noe å angre på :D

Du mener vel at vi skal ta MASSE bilder så du virkelig har noe og angre på ;)

Skrevet

Jeg stemte faktisk ja :wink: Men skal vel en del til for at jeg skal ta turen. Får heller komme tilbake til det hvis det blir seriøse planer :)

Skrevet

heia molde :lol: hørest ut som en plan:D gatebil var jo suksess! hadde vært litt konge om vi hadde fått tilatelse til burnouts og slikt og da :lol: men har stor tro på treff prosjektet, ikke mer en 35 min me ferge herfra:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...