Gå til innhold

Bimmers Treff?

SteffenM2
 Share

Hadde dette vært noe?  

126 stemmer

1. 1. Hadde dette vært noe?

• Ja! Dette høres bra ut!
      124
    • Nei! Dette høres kjedelig ut!
      3

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi skal på en to ukers Norgesturne til sensommeren...Kristiansand, Stavanger, Haugesund, Bergen, Ålesund, Moldø, Trondheim...og hele veien opp til Tromsø. Planen er deretter å kjøre via Kiruna og Umeå i Sverige tilbake til Danmark. Er 14 dager nok til en så lang kjøretur eller er planen for ambisiøs ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på en to ukers Norgesturne til sensommeren...Kristiansand, Stavanger, Haugesund, Bergen, Ålesund, Moldø, Trondheim...og hele veien opp til Tromsø. Planen er deretter å kjøre via Kiruna og Umeå i Sverige tilbake til Danmark. Er 14 dager nok til en så lang kjøretur eller er planen for ambisiøs ? :?

Virkar kanskje til å vere litt mykje, men det kjem an på kor mykje du skal stoppe å sjå...... vil tru du har 7-8 dg med rein køyring og det er ikkje sikkert det vert kjekt i baksetet (sjølv på ein BMW).

Familietur eller "køyretur"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkar kanskje til å vere litt mykje, men det kjem an på kor mykje du skal stoppe å sjå...... vil tru du har 7-8 dg med rein køyring og det er ikkje sikkert det vert kjekt i baksetet (sjølv på ein BMW).

Familietur, men vi er vant til lange dagsetapper (type 1200 Km ++) for så å "hvile" 2-3 dager...vi er med andre ord ganske fleksible den veien. Når vi kjører til sommerhuset ved den franske riviera kjører vi direkte uten å stoppe for annet enn for å fylle diesel 2 ganger. Vi starter i Århus ved 4 tiden om ettermiddagen og er fremme noen kilometer nord for Cannes ca. klokken 12 neste formiddag. Hmmm...jeg må nok sette meg ned med map24.com for å finregne på dette... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandal, Kristiansand...eller kanskje Lindesnes går bra for min del... :lol:

Nå kommer det jo ei ny ferge som går fortere på sjøen enn det er lov å kjøre bil i Norge... Blir knall det :D Og prisene kommer til å bli mye lavere. Konkurranse er fint...

Og dere som skal ha en slik Norgesturné til sommeren må jo gjerne komme innom BMWCCN Agder sitt banetreff i Kristiansand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familietur, men vi er vant til lange dagsetapper (type 1200 Km ++) for så å "hvile" 2-3 dager...vi er med andre ord ganske fleksible den veien. Når vi kjører til sommerhuset ved den franske riviera kjører vi direkte uten å stoppe for annet enn for å fylle diesel 2 ganger. Vi starter i Århus ved 4 tiden om ettermiddagen og er fremme noen kilometer nord for Cannes ca. klokken 12 neste formiddag. Hmmm...jeg må nok sette meg ned med map24.com for å finregne på dette... :-k

...det er no du skal gå til anskaffelse av ein Tomtom one GPS. Meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og stadion parkeringen er 0 minutter unna ingangsdøra til seilet. :)

Jepp. Men det finnes vel billigere overnattingsmuligheter i området også da?!?!

jepp d gjør d seff. mange muligheter. d går jo vel ant og få grupperabbatt for de som er villige til og melde seg på vist d blir tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...