Gå til innhold

Bimmers Treff?

SteffenM2
 Share

Hadde dette vært noe?  

126 stemmer

1. 1. Hadde dette vært noe?

• Ja! Dette høres bra ut!
      124
    • Nei! Dette høres kjedelig ut!
      3

Anbefalte innlegg

Trur treffa må bli delt i 3 eller noe. dele Norge opp i 3 deler. Oslo-Molde-Troms(bare et forslag)

Gidder ikke kjøre 70mil for et treff liksom, men hadde vært kult i utkanten av en litt "stor" by og dratt inn med bila på lørdagen og bare tatt helt av med bimmers.no on tour liksom, dere skjønner greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

drar ikke på bmw treff for å oppleve naturen ass.. :lol:

kjeme til å elska vegane i gudvangen... og så kan du teste bimmeren din i verdas lengste tunell... lærdalstunellen... hylland har full peiling på kor fotoboksane står henne :lol:

hehe! ja da begynner vi å snakke!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...GUDVANGEN! Og Nærøyfjorden vert ikkje rekna som Norges finaste fjord, men som verdens finaste fjord, og eit av Norge sine største internasjonale reisemål. Eg støttar deg Hylland!

...del gjerne treffet i tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudvangen er jo en litt sånn halvkjedelig plass da, men det er jo pub i nærheten, god plass, greie veier fra alle kanter osv osv...

Har kjørt der hver helg i to år da eg var lærling i Årdal, så eg har ett personlig forhold til fotoboksane der eg og.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke Molde eller Bergens- området er så ille. Både fra Kristiansand som er veldig langt syd og Bodø som er veldig langt nord er det rundt 10 timers kjøring til Molde. :D

For dere rundt Mo i Rana og for oss på Østlandet blir det fort et par tre timer mindre i følge Michelin sitt kartsystem. (Likt TomTom sitt nav.program.)

Selvfølgelig burde det også gå litt på vilken landsdeler det er størst interesse fra. Men vil ikke si den plasseringen er avskrekkende. :shock:

:idea: Vi burde kansje ha en avstemming til under dette forumet, som går på hvor i landet folk bor. Selvfølgelig da men hensikt for de som er interessert i å være med på et treff.

Så kan stedet da ev. flyttes en time eller to i en eller flere "himmelrettninger" for å "oppveie antall kontra" reise distanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ingen problem og kjøre 10 timer for et skikkelig bimmers treff, men dette er bare aktuelt vist det er skikkelig bra arrangert, og slikt.

ang økonomi osv til party telt grill mat osv osv, så blir det jo endel vist alle som er interesert og skal\vil donerer feks 200 kr. da kan vi ha gratis drikke og egen kokk om vi vil, så mangen som vi er her.

Molde er en genial plass spør du meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ingen problem og kjøre 10 timer for et skikkelig bimmers treff, men dette er bare aktuelt vist det er skikkelig bra arrangert, og slikt.

ang økonomi osv til party telt grill mat osv osv, så blir det jo endel vist alle som er interesert og skal\vil donerer feks 200 kr. da kan vi ha gratis drikke og egen kokk om vi vil, så mangen som vi er her.

Molde er en genial plass spør du meg. :wink:

Helt enig. Bedre å kjøre 10 timer for et treff med 50-100 mennesker enn på 3-4 små med 15 pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....det er alltid lenger frå Oslo til Molde enn frå Molde til Oslo om du forstår.

Spør ein frå Finnmark......ein nabo kan vere ein som bur 10 mil vekke.... ;)

Hehe... sant det... søstra mi bur i Alta, og når ho sa at det "berre" var ein liten tur til Nordkapp byrja eg å lure på ho!

Men eg stemme for Gudvangen eg også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....det er alltid lenger frå Oslo til Molde enn frå Molde til Oslo om du forstår.

Spør ein frå Finnmark......ein nabo kan vere ein som bur 10 mil vekke.... ;)

Spør en fra Danmark...de klager over hvor langt det er å kjøre når de skal besøke svigers i nabobyen 30-40 kilometer unna... :lol:

Gudvangen høres meget spennende ut her jeg sitter og kikker mot flate Samsø... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudvangen er i nærleiken av songdal. Du kan enten ta flyet til songdal, eller til bergen :-)

Berre ein liten rettelse, det heiter Sogndal.... ;)

Tek du fly til Sogndal skal du få sittje på med meg til Gudvangen....så kan du få litt luft i panneluggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...