Magnus Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Skal ha meg ny cd spiller i bilen. Men er usikker på hva jeg skal kjøpe. Har på en måte forelsket meg litt i pioneer sine spillere og har sett på Pioneer "DEH-P8600MP". Kommer pioneer med nye spillere på nyåret? Noen som har forslag til hva jeg skal velge? Noe til salgs? Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Det er ikke feil å gå for 8600MPen. Det er en kjempespiller. Den Pioneeren jeg liker best. Og etter det jeg har fått med meg vil det ikke komme noen nye modeller av de dyreste med det første. De større modellene pleier som regel å komme på sensommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Skal ha meg ny cd spiller i bilen. Men er usikker på hva jeg skal kjøpe.Har på en måte forelsket meg litt i pioneer sine spillere og har sett på Pioneer "DEH-P8600MP". Kommer pioneer med nye spillere på nyåret? Noen som har forslag til hva jeg skal velge? Noe til salgs? Magnus Skal du ha noe bedre lydkvalitet fra Pioneer må du da opp på ODR. Kommer endel spennende fra Pioneer til året! http://oregonstate.edu/~dugant/Music/06 ... 0Guide.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Skal du ha noe bedre lydkvalitet fra Pioneer må du da opp på ODR.Kommer endel spennende fra Pioneer til året! http://oregonstate.edu/~dugant/Music/06 ... 0Guide.pdf Detta så jo meget så interessant ut. Skal si de begynner å lesse ned de mindre modellene med tilkoplingsmuligheter og annet stasj. DETTE BLIR GØY Å SELGE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå