Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeje, nyttårs feiringen min gikk i dass, var i hemsedal, men vi ble kastet ut av leiligheten igår natt, så nå er jeg hjemme igjen... Masse slagsmålet der oppe var rett utenfor :P Svenske idiot vakter som kom inn til oss å mente at vi hadde rotet for mye, og siden vi satt å drakk stille å rolig(pga tidligere advarsler) med noen ekstra i leiligheten så ble vi kastet ut! Skjønner ikke hvordan det er mulig... Trodde ikke man måtte rydde i leiligheten før man skulle dra når man har leid den, var jo ingenting som hadde gått i stykker :S

Men men, anyways! GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN(når den tid kommer) :happybday::drink::beer:

Skrevet

Godt nytt år folkens ja... blir min første nyttårsaften uten alkohol.. hehe.. tragiskt.. men men.. når man skal bli pappa så må man vel ta det litt med ro.. så blir heller masse god mat og noe sinnsykt med fyrverkeri i år.. :roll:

Skrevet
jeje, nyttårs feiringen min gikk i dass, var i hemsedal, men vi ble kastet ut av leiligheten igår natt, så nå er jeg hjemme igjen... Masse slagsmålet der oppe var rett utenfor :P Svenske idiot vakter som kom inn til oss å mente at vi hadde rotet for mye, og siden vi satt å drakk stille å rolig(pga tidligere advarsler) med noen ekstra i leiligheten så ble vi kastet ut! Skjønner ikke hvordan det er mulig... Trodde ikke man måtte rydde i leiligheten før man skulle dra når man har leid den, var jo ingenting som hadde gått i stykker :S

Men men, anyways! GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN(når den tid kommer) :happybday::drink::beer:

Du som er på nyhetene ja [-X

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...