Platepratar Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nyttår til alle bilfrelste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nyttår folkens Som dere ser på avataren min så har jeg pynta meg kraftig til kvelden! Måtte det nye året bringe mange råe opplevelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 jeje, nyttårs feiringen min gikk i dass, var i hemsedal, men vi ble kastet ut av leiligheten igår natt, så nå er jeg hjemme igjen... Masse slagsmålet der oppe var rett utenfor Svenske idiot vakter som kom inn til oss å mente at vi hadde rotet for mye, og siden vi satt å drakk stille å rolig(pga tidligere advarsler) med noen ekstra i leiligheten så ble vi kastet ut! Skjønner ikke hvordan det er mulig... Trodde ikke man måtte rydde i leiligheten før man skulle dra når man har leid den, var jo ingenting som hadde gått i stykker :S Men men, anyways! GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN(når den tid kommer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nyttår! Blir en rolig kveld for min del. Skal jobbe imorgen tidlig. Festlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt Nyttår til alle mine venner på Bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nytt år folkens ja... blir min første nyttårsaften uten alkohol.. hehe.. tragiskt.. men men.. når man skal bli pappa så må man vel ta det litt med ro.. så blir heller masse god mat og noe sinnsykt med fyrverkeri i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 godt nyttår...full fest!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Lukta av pinnkjøtt er i hele huse nå.. klare nesten ikke å vente.. Stikker ut og skytre raketter jeg På ræva inn i 06 ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hei alle sammen og godt nyttaar! feirer det paa en drittkjedelig rigg i England! ta det pent og pyntlig folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 jeje, nyttårs feiringen min gikk i dass, var i hemsedal, men vi ble kastet ut av leiligheten igår natt, så nå er jeg hjemme igjen... Masse slagsmålet der oppe var rett utenfor Svenske idiot vakter som kom inn til oss å mente at vi hadde rotet for mye, og siden vi satt å drakk stille å rolig(pga tidligere advarsler) med noen ekstra i leiligheten så ble vi kastet ut! Skjønner ikke hvordan det er mulig... Trodde ikke man måtte rydde i leiligheten før man skulle dra når man har leid den, var jo ingenting som hadde gått i stykker :SMen men, anyways! GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN(når den tid kommer) Du som er på nyhetene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 godt nyttår alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 ha et bredt nytt år folkens!!!!!!! sitt å drækk å skal snart på partæi.. :) detta blir naaais gutta. happy new year!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå