nohr Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nyttår alle sammen.Ut i barentshavet å bade kl12=) Dimiterer om under 36timer=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nyttår til alle på bimmers!!!! Feir med stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt Nyttår alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt Nyttår alle sammen! det er like før jeg spretter champagne flaska.... ellers har jeg 15L øl i tuborg flasker og 1.2L sambuca... så her blir det nokk drekka... Husk og la bilen stå når dokk skal drekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nyttår, og takk for det gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt Nyttår alle sammen på Bimmers.no! Ha en fin kveld med mye fyll og snadder mat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Ah - da er kalkunen fortært. Sitter nå å nyter livet med en Davidoff Grand Cru No 5 og litt godt drikke. Noe serlig bedre enn dette blir det vel ikke Takk til alle som har kommet med konstruktive løsninger og tilbakemeldinger på problemer man har hatt i året som har gått - håper neste år blir like bra... Godt Nytt År til alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 godt nytt år ja. har funnet sengen i hammerfest jeg og begynner på jobb 09.00 i mårgen jippi, begynner vanligvis 7. tatt meg en pils og slappet av i kveld jeg. demobb 5 januar. d blir digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt nytt år ja. Pokker ble ikke første mann på det nye året gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hehe, jeg kunne vært. Har ikke tittet ut enda og prøvde skru opp volumet i battlefield så høyt at jeg skulle slippe høre rakettene. Nyttårsaften kan dø. Men godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Da har fylla nok en gang senket seg, og roen sliter vi med. Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hæppi nju jer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 godt nyttttttttttt åååååååååår ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 like vice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå