Tweety bimma Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt nyttt år folke!!!!!!!!!!! Har vært i partey men nå er det køya etter en kjapp tiitt på bimmers Håper det blir no av no trefff for oss på bimmers i år!!! tvi tvi grøss å gru nå kommer nok herr fyllesjuke snart guud nait Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Litt seint ute, godt nyttår!! Håper dagen i morgen blir like god... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 da er jeg hjemme etter en heidundrenes fest med damerr raketter alkoholv og det som hører med..nå er det natta.god natt alle bmw folk..kjener jeg er sliten ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 finne senga no, ja:) godt nyttår alle sammen, håpa alle e komt heilskinna gjennom rakettane....(kan begynne å lure på om det går bra når man ser på visse luringa) GODT NYTT ÅR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 For å sitere salig Dean Martin som virkelig kunne kunsten å feste......"Nyttårsaften er amatørenes aften........." Godt nyttår, folkens! Artig at du nevner Dean Martin...festkulturen på 50 og første halvdel av 60-tallet var noe helt annet og mye mer stilfult enn dagens rølpekultur. The Rat Pack (The Summit/The Clan) med Dean Martin, Frank Sinatra, Sammy Davis Jr., Joey Bishop og Peter Lawford er vel selve inkarnasjonen på glamouriøs fest "all day long". Dean Martin var noe så sjeldent som en sjarmerende fyllebøtte med sangstemme... Her er et ganske morsomt bilde fra Carnegie Hall (New York) i 1961 med hhv. Dean Martin, Sammy Davis Jr. og Frank Sinatra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Er nok en myte at Dean Martin var alkoholiker. Han var faktisk så godt som avholdsmann. Han ble ofte avbildet med en drink i handa, men nøyde seg med det. Han hadde en venn eller slektning som drakk seg ihjel, så han så hva alkoholen kunne gjøre. Nok et eksempel på pressens makt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Er nok en myte at Dean Martin var alkoholiker. Han var faktisk så godt som avholdsmann. Han ble ofte avbildet med en drink i handa, men nøyde seg med det. Han hadde en venn eller slektning som drakk seg ihjel, så han så hva alkoholen kunne gjøre. Nok et eksempel på pressens makt Det er delte meninger om Dino Crocetti (Dean Martin) var alkoholiker eller ikke, men de fleste som kjente ham mener at han var periodedranker...det vil si at hans "Highballs" i perioder kun var eplejuice... The Rat Pack var ellers kjent for nettopp en ganske intens omgang med alkohol og glamoriøse kvinner. Gutta levde imidlertid lenge og Dean Martin selv ble 78 år gammel. Han hadde flere kjente uttalelser... bl.a denne... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day."... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Han spilte vel en rolle for å passe inn. Mulig det ble mer og mer blandavann etter hvert Det var min far som fortalte denne historien. Men genialt å lykkes sånn med å late som hvis det er tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Han spilte vel en rolle for å passe inn. Mulig det ble mer og mer blandavann etter hvert Det var min far som fortalte denne historien. Men genialt å lykkes sånn med å late som hvis det er tilfelle Dean Martin var et sjarmetroll... iallefall offentlig og ingen skal ta fra ham at han evt. spilte rollen dyktig... jeg tror imidlertid at alkoholen var en viktig del av rollen... http://www.nrk.no/programmer/radio/nitimen/4235458.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 ...dei omtalte gutta levde eit hart liv, som ikkje alltid var synleg på utsida. Sinatra og hans tilknytning til mafian var nok noko som sleit på han.... Alle tre på bildet var nok eit offer for til tider store mengder alkohol... Men talent i mengder.... Det er vel dette hom heiter kunstnarsjerler, det er nok ein samanheng her trur eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Dean Martin var uten tvil et sjarmtroll og en svært dyktig artist og skuespiller. Nå har ikke jeg noe forhold til fyren da det var før min tid. Alle kjenner vel til fyllehistoriene som du nevnte litt av. Sønnen derimot påsto dette i linken din: Sønnen Ricci påstår far drakk appelsinsaft på scenen. Dette kan jo selvsagt være et forsøk på å glorifisere sin avdøde far. Sannheten blir nok alltid en godt bevart hemmelighet. Men syns samtidig at det er litt rart at flere sår tvil om hans alkoholvaner når han lykkes så godt med å framstå som en "lykkelig" alkoholiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 *burp* da er man våknet etter nok en nyttårsaften med bomber,granater og alkohyler ble nesten millionær i lotto i går å men hadde bare 6 rette Godt nyttår folkens! Nå er det rekreasjon på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt nyttår alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Ønsker alle et godt nyttår! Håper at det blir noe av bimmers.no treff i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt Nyttår! Litt redusert i dag men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå