Gå til innhold

Trinn for trinn montering av Angel Eyes på E46 (med bilder)


ovex
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Hei.

har nå montert AE på bilen til dama.

Men da har det kommet ett problem, nivåreguleringa på pass siden har regulert seg lavere enn på førersiden (på førersiden er den korrekt) når jeg ser i lykta når en slår av å på lysene så blir ikke xenon-lampa sperra av noe eller noenting... Lurer derfor på om det kan være sak nr 13 på bildet i linken som kødder.... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ER11&mospid=47628&btnr=63_0550&hg=63&fg=05

Å da kommer spørsmålet: Hvor befinner denne "HEAD LIGHT VERTICAL AIM CONTROL" uniten seg? Kan ikke si at jeg har lagt merke til den noen plass....

hvordan justerer man forresten høyden på disse lyktene? bare for å se om det er noe som sperrer for lampa eller om det er denne "aim control" saken som er synderen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 11 months later...
  • 3 weeks later...

Jeg har gjordt det... Eller, jeg koplet aktivatoren til parklys-ledningen og tok strøm fra den originale pluss-polen i motorrommet. Jeg har problemer med at det kommer feilmelding når jeg tar ut venstre parklys. Såg at trådstarter hadde en løsning på det, men skjønnte ikke helt hva han mente... Noen som kan forklare hvilke deler jeg trenger?

BTW: Jeg har kjøpt mine fra Modbargains.com og er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...