ovex Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Noen som vil hjelpe en stakkar som har et sett uten ledninger? Gjelder forøvrig meg også... Har du fått ordning på saken? Mitt er kjøpt fra GS og det fulgte ikke med noe releè eller ekstra ledninger. Kun ringer og de boksene og noen ledningsstubber utifra boksene Eg har komplett ledningssett til AE kjøpt hjå JlevisW.com (boosterane ryk i eit merrajag....vert masse ledningar og ringar til overs når det må kjøpast komplette sett... nokon som har erfaring med det same og løyst det på anna måte??)
thorfred Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Ser at mange sliter med hvordan de skal koble sine AE, og feilkoder av forskjellige slag. Her er min løsning: Jeg kjøpte et sett fra GS og monterte det for en uke siden. Har ikke hatt noen problemer eller feilkoder av noe slag. Jeg kuttet ledningene til parklysene og loddet ledningene fra trafoene rett på der, med krympestrømpe utenpå. Enkelt og greit. For de som ikke ønsker å kutte bort kontakten til parklysene går det sikkert ann å få tak i kabelsko som passer i kontakten. (man må plukke av pæreholderen). (320d -00, halogen uten linser)
morwik Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Jeg (2001/2002 318 Coupe) og en 320i 98mod monterte akkurat AE, og gjorde som under er sitert. Enkleste måten å gjøre det på. Hvorfor skal man inn å grave under det dekselet med ledningsnettet? Det er jo bare tåpelig. Får ingen feilmeldinger. Jeg kuttet ledningene til parklysene og loddet ledningene fra trafoene rett på der, med krympestrømpe utenpå. Enkelt og greit.
Haxxormads Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 finfin DIY! Hvilken fargetemperatur har angeleyesene dine?
32od Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 hvordan får jeg løs lista under lykta på en 320d 2004 mod? klarer ikke å få glasset løst ellers? må jeg av med hele fronten? 32od
ovex Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 trudde ikkje du måtte av med den lista på 04 mod heller.....
tmice Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Kanonbra gjort!, skal bestille slike i morgen til min E46
fiLLLip Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Fant et sett på Norvatio http://www.norvatio.mystore.no/index.php/cPath/1643_1644_1659
rjobban Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Vil alltid angel eyes'ene være på? elr må man sette på bryter for også kunne slå de av? har nemlig angel eyes som er blåaktig, mer enn lovlig regner jeg med.. hmm lurer på ossen jeg burde gjøre det:P
awt Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Med denne guiden er de koblet på kursen til parkeringslyset, så de er på så lenge det er lys på på bilen. Skal du kunne slå de av uavhengig må du legge opp seperat kurs med egen bryter inne i bilen.
Sungam Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Er en litt gammel post men jeg prøver uansett. Er det ikke mulig å bare koble seg på kablene som går til parklyset fra før av? Slik som det er gjort i denne filmen: Ser det på 11:20
awt Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Jeg har gjort det, ikke hatt noen problemer på grunn av det.
ovex Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 det har eg og gjort.... kopla på og beholdt lysa i park og.... ser bra ut.
silver Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 har kjøpt mitt sett på biltema:S lignet 100% på det i DIY-guiden, det jeg gjore var enkelt og greit å bare stappe ledningene ned i kabel-skoen til parklysa og teipet, fungerer nå som park og er godkjennt på eu-godkjenningen.. vet att det er lill sånn McGayver men funket knirkefritt ingen feilkode what so ever=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå