A.S E39 Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det finnes andre alterntiver en hurtigruta, du kan prøve kystbåtene som går langs kysten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det finnes andre alterntiver en hurtigruta, du kan prøve kystbåtene som går langs kysten Hvor finner man evt. mer informasjon om disse båtene/skipene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Altså... dere vet at det er bilfraktfirmaer som gjør denne transporten? Omtrent -alle- slike firmaer frakter bilen din fra nordkapp til lindesnes for snaue 3-4000,-. Søk litt rundt på google, og send noen mail. Billigere er det ihvertfall. EDIT: fraktes vel i kontainer/inne i en lastebil/på en lastehenger for flere biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Visst du ringer på terminalen der du skal sende den fra så får du oppgitt prisen det vil koste. det er ikke så dyrt som dere skal ha det til Sendte en bil jeg solgte fra stamsund (Lofoten) til Nesna og det kosta 1600,- spenn. Fikk 4 dekk på felg fra bergen og opp hit på en palle og det ble 400kroner noe jeg ikke syns er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Er mye billigare vist du tar fly opp, og tar med deg bilen hjem på hurtigruten.. Men ny BMW hadde eg lett kjørt den hjem, og kost meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det finnes andre alterntiver en hurtigruta, du kan prøve kystbåtene som går langs kysten Hvor finner man evt. mer informasjon om disse båtene/skipene ? Prøv her Eidshaug Rederi AS (tlf.74 39 71 66) Ulvan Egil Rederi AS (tlf.73 53 24 50) Kysten bergen (tlf.55 30 71 47) og siden Nor-cargo holder til i Florø kan du prøve der også. men er ikke sikker på at du får det noe billigere disse plassene, kan tenke meg en frakt på kr.3500,- 4000,- fra Bodø til Florø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det finnes andre alterntiver en hurtigruta, du kan prøve kystbåtene som går langs kysten Hvor finner man evt. mer informasjon om disse båtene/skipene ? Prøv her Eidshaug Rederi AS (tlf.74 39 71 66) Ulvan Egil Rederi AS (tlf.73 53 24 50) Kysten bergen (tlf.55 30 71 47) og siden Nor-cargo holder til i Florø kan du prøve der også. men er ikke sikker på at du får det noe billigere disse plassene, kan tenke meg en frakt på kr.3500,- 4000,- fra Bodø til Florø Hmmm...takk for informasjonen... ...Jeg må nok gjennomføre litt research før sommerens strabaser...*kremt*...ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det finnes andre alterntiver en hurtigruta, du kan prøve kystbåtene som går langs kysten Hvor finner man evt. mer informasjon om disse båtene/skipene ? Prøv her Eidshaug Rederi AS (tlf.74 39 71 66) Ulvan Egil Rederi AS (tlf.73 53 24 50) Kysten bergen (tlf.55 30 71 47) og siden Nor-cargo holder til i Florø kan du prøve der også. men er ikke sikker på at du får det noe billigere disse plassene, kan tenke meg en frakt på kr.3500,- 4000,- fra Bodø til Florø Hmmm...takk for informasjonen... ...Jeg må nok gjennomføre litt research før sommerens strabaser...*kremt*...ferie... Det kan lønne seg og høre seg litt rundt om priser på transport, og ikke ta det første og beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdf Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det finnes andre alterntiver en hurtigruta, du kan prøve kystbåtene som går langs kysten Hvor finner man evt. mer informasjon om disse båtene/skipene ? Prøv her Eidshaug Rederi AS (tlf.74 39 71 66) Ulvan Egil Rederi AS (tlf.73 53 24 50) Kysten bergen (tlf.55 30 71 47) og siden Nor-cargo holder til i Florø kan du prøve der også. men er ikke sikker på at du får det noe billigere disse plassene, kan tenke meg en frakt på kr.3500,- 4000,- fra Bodø til Florø ...og fra florø kan jeg kjøre bilen til deg, så lenge du betaler kostpenger og flybillett hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det finnes andre alterntiver en hurtigruta, du kan prøve kystbåtene som går langs kysten Hvor finner man evt. mer informasjon om disse båtene/skipene ? Prøv her Eidshaug Rederi AS (tlf.74 39 71 66) Ulvan Egil Rederi AS (tlf.73 53 24 50) Kysten bergen (tlf.55 30 71 47) og siden Nor-cargo holder til i Florø kan du prøve der også. men er ikke sikker på at du får det noe billigere disse plassene, kan tenke meg en frakt på kr.3500,- 4000,- fra Bodø til Florø ...og fra florø kan jeg kjøre bilen til deg, så lenge du betaler kostpenger og flybillett hjem igjen Ja velkommen, du skal få mat men bilen kan du sette igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdf Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Forresten: Bilen jeg får tilsendt fra Tromsø til Florø via Hurtigruten kom på kr 4625,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 En gammel tråd med litt mer informasjon om Hurtigruten... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 258816.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Det må da vera gøyar å kjøre den, fin tur og opplevelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå