Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å kjøpe Total BMW. (4 måneder siden)

Synes det er et kanonblad.

Litt surt at det koster 100,- :shock: bare...

noen som abonnerer på dette? Hvordan fungerer det i så fall? Ser det er en mulighet for abonnement selv om en bor i utlandet.

Ang. Performance BMW som mange snakker om her. Hvor får man tak i dette? Har ennå ikke sett det i noen Narvesen jeg er innom. (Oslo S, NSB Fredrikstad)

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lurer på det samme angående Performance BMW. Kanskje Narvesen kan skaffe det? Når det gjelder Total BMW har jeg kjøpt det noen mnd selv, og er et meget bra blad. Verdt å nevne er den rålekre Estoril Blue E38 Alpina B12 6.0 som fikk stor oppmerksomhet i desember utgaven. Herregud for en nydelig bil på alle måter. Har fått en ny favoritt :love:

Skrevet

jeg leser Total BMW når jeg kan... eneste stedet jeg vet de selger det er Narvesen ved Continental Hotel i Oslo....

jævla bra blad det l.. jeg liker å lese ting folk skriver inn, og svarene man får.. nyttig lesning ..

Skrevet
Lurer på det samme angående Performance BMW. Kanskje Narvesen kan skaffe det? Når det gjelder Total BMW har jeg kjøpt det noen mnd selv, og er et meget bra blad. Verdt å nevne er den rålekre Estoril Blue E38 Alpina B12 6.0 som fikk stor oppmerksomhet i desember utgaven. Herregud for en nydelig bil på alle måter. Har fått en ny favoritt :love:

Den var RÅÅÅ!

Tror det blir bra det E30 M3 Jägermeister prosjektet dems også.

Skrevet

Jeg leser kun to bilblader/magasiner og det er det tyske "Auto, Motor und Sport" og engelske "CAR"... ellers er en stor samling litteratur, internettet og mange års erfaring mine kilder... :D

Skrevet

Perforamance BMW kan Narvesen skaffe, men det er en del av kioskene som tar det inn å da. I hvertfall de tre plassene jeg har kjøpt d da, på Narvesen Åndalsnes, Narvesen på busstasjonen i Molde og Narvesen på jernbanestasjonen i Stavanger.. :)

Skrevet
":37iqlumd]

Ang. Performance BMW som mange snakker om her. Hvor får man tak i dette? Har ennå ikke sett det i noen Narvesen jeg er innom. (Oslo S, NSB Fredrikstad)

mener å ha sett performance bmw på borg-senteret. jeg kjøper mitt på bensinstasjonen på nordby/svinesund.

Skrevet
Et annet blad som du bør vurdere er etter min mening BMW Car. Også et meget bra blad. Vurderte abbonement av dette, men det bar vesentlig dyrere (£64) enn Total BMW. Kommer i januar til å bestille abbonement av Total BMW (£39.48)!

Pris hentet her: https://www.myfavouritemagazines.co.uk/ ... @384559748

Pen pris.

lete i hyllene og kjøpe 3 blader, eller få 12 hjem i posten for samme pris?

hmmm..... vanskelig. :wink:

Skrevet
":gow1y0cw]

mener å ha sett performance bmw på borg-senteret. jeg kjøper mitt på bensinstasjonen på nordby/svinesund.

Kanskje ta en tur på Borg en dag da.

På Svinesund har dem litt for en hver smak ja... :shock:

Skrevet

Den ekstremt nice :D Har bladet selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...