Ron Jeremy Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg har vært borti to tilfeller, den ene av typen grov. Den grove, uff, grøsser av det ennå. Jeg var 17, satt på med en idiot... Han kjørte oss utover en smal vei (plass til en) i en datsun sunny, i 140km/t ser vi en buss komme mot oss, uten muligheter til å komme unna Den ene siden var det en steil fjellvegg, det andre et stup ... han fikk bremset ned, men han gikk i fronten så glasset singlet, hadde ikke belte. Det hadde heldigvis jeg. Men der og da så jeg ting passerte for å si det slik... kjører aldri fort etter det, virker som det er mye idiot kjøring her, og jeg håper det kun går ut over dere selv hvis det skjer noe en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Makan til idiotkjøring finner du ikke andre steder enn Pakistan. Jeg vil ikke beskrive hvordan det er, fordi det er ikke mulig å beskrive, det er så brutalt. Det må bare oppleves, må si at det er dødskult å sitte på med på idiotkjøringa der men faen meg det er farlig ass. En venn av onkelen min skulle kjøre en lang vei, flere hundre km for å komme seg hjem, han hadde kjørt bil i hele dag og var ganske sliten, 1time fra huset sitt på natt tid sovner han og krasjer rett i et tre i veldig høy fart ifølge vitner, det samme treet han krasja med knekker og faller på bilen hans, han blir helt most, øyevitner forteller at kroppen ble most, du kunne ikke se mer av hodet hans den var most og man kunne se alt det indre i hodet med det blotte øyet. En dag var vi hjemme hos noen slektninger langt borte fra huset vårt der, den andre familien bor ca 7timer fra huset vårt, vi bodde hos dem et par dager og snart skulle vi reise. Leide en bil med en sjåfør, det var natt, klokken var ca 23 og det regna no jævlig, bilen hadde dårlig lys og det var råtten veil, man hadde 0 sikt foran, det var som å kjøre i mørket med ikke no lys på, veien var ganske smal, jeg satt foran og plustelig popper det opp en diger traktor med tralle bak som var full opp til himmelen og som hadde velta ned, heldigvis var sjåføren våken og tok en kjapp unnamanøvering, det var en hiace bak oss som var halvfull og jeg så den kjøre rett inni traktor tralla, han tok også en unnamanøvering men ikke vellykket så halve bilen traff tralla og moste hele bilen så den tok 360 her og der og landa opp og ned på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 har aldri kræsjet eller vært av veien.. å heller ikke vært utfår noen form får u-lykke! så værste som har skjedd meg må være når register reima mi røk får snart 2 år sia!! det var ikkno artig det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå