atungland Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Nytt komplett senkesett til E-46 Touring/cabriolet selges billig. Røde justerbare Koni med Apex 35mm senkefjærer selges. Aldri montert på bil, ligger i eske. mail atungland@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Hvis det passer til touring så passer det vel også til sedan? ..Og siden det passer til cab så passer det vel også til coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Vet ikke, pga vekt. Stasjonsvogn og cabriolet har omtrent lik vekt, men begge er tyngre enn sedan og coupe, tror det er det som er årsaken. Men for all del, hvis noen sier det går greit så skal ikke jeg protestere. Men på esken står det Touring/Cabriolet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 3500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 ...er det mykje jobb å montere? driftsikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 nei, har en kamerat som har gjort det på sin, er gjort på en dag av en amatør. Driftsikkerheten er like bra som orginalt vil jeg tro, men kjøreegenskapene er jo også betydelig bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg brukte halvannen time å bytte til senkesett på min. Fjærer og dempere. Men så brukte jeg løftebukk og trykkluftverktøy. Hjelper på det når biltene sitter godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Bud noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 2500! kan du sende bilder av settet på mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 mail adresse : mariuspauls1@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jobber mye denne uken, men jeg skal få til å ta noen bilder i løpet av uken ! Følg med på mailen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Hei, Kan du finne ut om det passer sedan? Og om det er forskjell om det er 4-syl. eller 6 syl.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå