mAZE Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 "Hoho, vi har fått låne m5'n til pappa'n min, la oss kjøre gris.." Er vel det jeg sitter igjen med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 så artig ut, men kan tenke meg at denne karen sprenger alle grenser for å bytte ut slitedeler på første service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Kan aldri tenke meg at det er sjåføren som eier den bilen. Jeg ville hvertfall ikke behandlet den slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Mitt poeng er vel egentlig at dette tror jeg omtrent alle her på "Bimmers"hadde klart med den bilen. Takk for tilliten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Er det noen mulighet å få lagret sånne filmer? Er jo ikke akkurat noen "save as..." funksjon der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ":37edmx3f]Er det noen mulighet å få lagret sånne filmer? Er jo ikke akkurat noen "save as..." funksjon der.. Du bare høyre klikker på adressen og klikker "Lagre mål som..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Pokkers så glad det ikke er min bil. Missforstå meg rett, skulle gjerne hatt den. Og behandlet den med verdighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ":3hcjevbp]Er det noen mulighet å få lagret sånne filmer? Er jo ikke akkurat noen "save as..." funksjon der.. Du bare høyre klikker på adressen og klikker "Lagre mål som..." Nope... Funker ikke her hvertfall. Uansett er jo linken til en hel webside, ikke direkte til filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 "Save as" - "Lagre mål som" .. Stortsett det samme i følge min kunnskap til engelsk-norsk windows. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 I firefox, som jeg bruker, er det "Save link as" men det hjelper jo ikke stort når linken ikke er direkte til en film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 synest de er kjempe greier me slik kjøring (blir mange motorer til oss dødelige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Idiot! Hehe.. men gøy å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Tar knekken på bilen å drive på slik....Tror ikke en M5 tåler slik juling over lengere tid.. Tøv. Disse bilene er bygget for juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå