oddis Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Skole her enda. 2 år på Elektrofag og 1 på Bilelektronikk og holder nå på med Almenn påbygg for å få generell studiekompetanse. Blir antakelig forkurs for ingeinør neste år.. Bildrømmer kan vi se langt etter i første omgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Gk Elektrofag ---> Gk Mekaniske fag ---> Vk1 Elektromekanisk fag. Går nå på Høgskolen i Narvik hvor jeg studerer Bachelor ingeniørfag - Elkraft. Ferdig våren 2007 Med denne utdanningen har du jobb med HØY lønn! Får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 kjører lastebil på utlandet.... danske båten 4 gange i uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg jobber som grafisk trykker i et firma som heter Gan Grafsk, har jobbet der i ca 5år har gått i læra der også. har også svennebrev som grafikker. Trives godt med det jeg driver med, Legger ut en link til der jeg jobber hvis det er noen som lurer. http://www.gan.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 IT-systemutvikler og prosjektleder... utvikler datasystemer hovedsaklig for danske sykehus (inkl. Færøyene og Grønland). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk740ia Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jobber som lufthavnbetjent i Avinor på Evenes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jobber som butikksjef i en RIMI-butikk på Oslo Vest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jobber som lufthavnbetjent i Avinor på Evenes. uffda-god bedring (mye sykdom der jo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Studerer til sivilingeniør industriell IT og automatisering. Kjører buss i helgene som jobb i tillegg til studiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jobber på FFI (forsvarets forskningsinstitutt). Driver litt med drift av datanettverk og utvikling av applikasjoner og modeller. Jobber i tillegg i det prosjektet som skal støtte forsvaret med valg av nytt kampflysystem når F-16 blir pensjonert. Aldri en kjedelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jobber med klargjøring av nybil, hos Peder S. Fjetland (VW) i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jobber som skoleelev jeg.. Brønnteknikk i Stavanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Er maskinfører og kjører en slik sak.... faen, har bare en L90D det var det sikkert mange so skjønte. jobber som anleggsmaskinfører i et familiefirma og er drit lei av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 det var det jeg var keen på å bli da jeg var 10... er det fett eller ? "Pauls1" : om du er lei så ta deg en utdannelse for faen. det vil du aldri angre på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jobber som produktsjef i Telenor, for det internasjonale gprs/mms/3G nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå