Gå til innhold

ooo løøø... finfin bil..

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

jeg mener bestemt at denne har vært oppe til diskusjon flere ganger ja!

og 200k for denne er jo helt høl i huet! her er det strap-on-dvd-skjermer, vanlige skinnstoler, klint på et styling kit og fete felger (som forresten var pene) og forventer å få dette for den??

tilogmed jeg som liker ombygde/stylede bmw's fikk avmak fra denne gitt!

:shock:

hehe! 195000kr for den? hvilken 3 serie var d? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe. Han skulle beholdt 316 emblemet synes jeg.

Er ikke det standard her til lands da, at de mest overstyla bilene ofte er byggd på de minste å rimligste basismodellene?

Spoilere som skal sørge for god stabilitet i 300 km/h på en bil med oppfart på 180-190km/h.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke faen om han får 195.000,- for den der. Utvendig var den grei, men ikke perfekt. Altfor stor glipe mellom panser og nyrer, f.eks.. Innvendig ser det jo ut som et spetakkel med skjermer "slengt" på rundt forbi (for ikke å glemme at ihvertfall den nederste skjermen foran er noe billig drit).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha. tror faktisk jeg ikke hadde vurdert denne bilen visst prisen var 50 000,-

det bagasjerommet minnet hvertfall ikke mye om en "showcar" og det er jo ikke akkurat pent med alle de skjermene "slengt" utover (får litt intrykk av at det er billig crap da).

og utseende utvendig er ikke akkurat min smak(for å si det mildt) bortsett fra felgene og valsingen da kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...