Patrick B Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg mener bestemt at denne har vært oppe til diskusjon flere ganger ja! og 200k for denne er jo helt høl i huet! her er det strap-on-dvd-skjermer, vanlige skinnstoler, klint på et styling kit og fete felger (som forresten var pene) og forventer å få dette for den?? tilogmed jeg som liker ombygde/stylede bmw's fikk avmak fra denne gitt! hehe! 195000kr for den? hvilken 3 serie var d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 haha btw, god salgsannonse, tøff bil med playstation (!) løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 For en pris da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Hahahahaha....haahahaha....høhøhø...hæhæhæhæ fy fææn så stygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ooooløøøøø fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Plastic fantastic og veldigt rotet interiør Kebab-tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe. Han skulle beholdt 316 emblemet synes jeg. Er ikke det standard her til lands da, at de mest overstyla bilene ofte er byggd på de minste å rimligste basismodellene? Spoilere som skal sørge for god stabilitet i 300 km/h på en bil med oppfart på 180-190km/h. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Ikke faen om han får 195.000,- for den der. Utvendig var den grei, men ikke perfekt. Altfor stor glipe mellom panser og nyrer, f.eks.. Innvendig ser det jo ut som et spetakkel med skjermer "slengt" på rundt forbi (for ikke å glemme at ihvertfall den nederste skjermen foran er noe billig drit). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Tror det er en 320..men prisen henger jo ikkje på greip da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hahaha. tror faktisk jeg ikke hadde vurdert denne bilen visst prisen var 50 000,- det bagasjerommet minnet hvertfall ikke mye om en "showcar" og det er jo ikke akkurat pent med alle de skjermene "slengt" utover (får litt intrykk av at det er billig crap da). og utseende utvendig er ikke akkurat min smak(for å si det mildt) bortsett fra felgene og valsingen da kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Dette er kebabtralle på høgt nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Utseendemessig, så trekker det faktisk prisen -NED-. For å finne den -egentlige- prisen, så må man ta listeprisen på 318/320, og trekke fra 20-30 000,- for at noe i det hele tatt VIL kjøre rundt i en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 *riste på hode* men halloo! 195k kommer ann på hvilken motor med men nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ...nei og nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Dette er kebabtralle på høgt nivå... Det var min første tanke også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå