John H Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Tenkte eg kunne vise noen bilder av min nye bil.. Det er en 1999 mod 318i kjørt 127000 med fullt servicehefte..eg var og hentet den i oslo for en uke siden der eg var og kjøpte den av forhandler..i passasjersetet var det kommet en merkelig flekk, hard og umulig å få vekk..så da bar det til sverige for å kjøpe nytt sportsinteriør i delskinn og et armlene..angrer ikkje et sekund!! De er herlige! Kommer nok til å bli gjort litt av hvert med den, men vi får se hva pengene rekker til..først og fremst skal den få seg en cd spiller, den er bestilt og underveis..ellers skal den få røde/hvite blinklys bak og kanskje en annen type hvite blinker framme? Og selfølgelig litt senk, står jo på stylter nå da..18" har eg liggende hjemme, klar til bruk men har lyst på 19" så vi får se..Det single eksosrøret vil nok også bli byttet ut Her er vertfall noen bilder i vinterkulden.. Lekte meg litt og klippet inn sommerfelgene eg har liggende.. Bør eg skifte de ut eller er de "gode" nok? Tar gjerne imot kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Ser ut som et fint utgangspunkt det der, med de planene blir den nok knallfin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 må si at jeg likte de nye stolan... hva dem dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Grattis med ny bil. Så flott ut. Får jeg spørre hvor mye du gav for den? Slik at jeg har en liten ide om hvor mye jeg kan få for min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Med noen fine 17" eller større blir det en veldig fin bil likte setene.. de så solide ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 må si at jeg likte de nye stolan... hva dem dyr? Vel..eg syns ikkje det selv..Ga ca 5700 norske kr for de..og de er helt strøkne! Eg gav 130000 med de nye stolene og omreg. Hørtes det mye ut? Bilen i seg selv er i veldig bra stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Gratulere med eit glimrande utganspunkt! Interiøret så strøkent ut med nye stolar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 pen bil! kjøp blinkers med klarglass og sort innmat! det har jeg gjort og det ble flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Takker for innspill Ja det er de blinkerne eg lurer på paulsen..må sende meg noen bilder når du får igjen bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Gratulerer med ny bil, og nye stoler, ser ut som et godt utgangspunkt. Helt supert med en orginal velholdt bil som du kan forme selv etterhvert. Samme var det med Touring'n min også, helt orginal, gått lite og voksne eiere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 fikk igjen bilen i går hær er bilde av blinkers! angel eyes er forøvrig innhandlet og venter på montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ...såg bra ut PaulsenBrothers, eg og bytta blinklys, men valgte chrom fordi eg trudde det vart finaste i "coupe/cab" lykta, men neimen om eg er sikker. AngelEyes var i alle fall ein ting som gjorde seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 synest det sorte i blinken passa fint imot det sorte i lykta! er det noe chrom i cab lykta da? det går ann å bytte det sorte i lykta med tilsvarende i annen farge da 63126908892 63126908892 Titanramme hovedlys E-46 (coupe/cab) 03/03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ah, se der ja..harmonerte liksom litt mer det. Lurer på om det kan bli noen nye slike ja Hvor mye betalte du Paulsen? Og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 synest det sorte i blinken passa fint imot det sorte i lykta!er det noe chrom i cab lykta da? det går ann å bytte det sorte i lykta med tilsvarende i annen farge da 63126908892 63126908892 Titanramme hovedlys E-46 (coupe/cab) 03/03 Cablykta er sirkuler mot blinklyset, og denne detalje forsvinn om begge lyktene er svarte og omramminga er svart. Her er bilde av lykta mi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå