marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 kjøpt hos gs bildeler,usikker på prisen da jeg fikk en god del rabbatt(bestilte mye) er faktisk et tips det samle opp og så ringe dem og bestille! fikk sikkert 4-5000 i rabatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Gratulerer med ny bil, John Så meget pen ut. Et godt kjøp det der. Blir spennende med planene du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Prøvte å klippe inn sommerfelgene med de bildene eg hadde av de.. Va tycks? er de "gode" nok? Er litt usikker selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Fine de da... ikke Orginale BMW-felger det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 med fin senking så blir det vell flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jo kanskje..veldig dårlig klipping det der ser eg Har du senket din paulsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 kommer iløpet av våren, så en touring på et svenskt forum og den var senket 50 forran og 40 bak var rett og slett perfekt! men det blir jo for lavt om vinteren ! tenkte derfor på justerbart senkesett! har handla inn 18t felger også men angrer litt på det,skulle kjøpt 19t! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 trenger ikke koste på deg nye felger..så bra ut med de der få litt mindre avstand til asfalten nå så blir det bra dette bruk felgpengene på en Grom eksos fra Svendsen eller lignende og kanskje en veldig lys toning av alle rutene siden bilen er sort..ser litt porr ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hehe de hørtes ikkje dumt ut custom Er veldig usikker på dette med senking..har ikkje lyst å miste så mye av komforten..men vil ha den lavere..de fleste senkesett er jo en god del hardere vel?? Hva med orginale senkesett? tenker m-tech senk og sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Så flotters ut. Felgene kan også bra ser det ut som. Så da kan du bare senke.. Ok som Custom sier litt toning av rutene så blir det konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Felgane var flotte dei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Samme blink som jeg har. Fine de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 sett pa 2001 baklyktene *krystall' er kjempefine, ser mykje nyere ut med engang, gs bildeler har dem. Eg har eye-looks som passer bilen din, er ubrukt. visst du er intressert send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå