ingard Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Noen som har klaget på gebyr for ikke bruk av bilbelte. Fikk en sånn bot i går, og når har jeg tenkt å klage. Noen som tror dette vil funke? Det var mørkt ute, og jeg har vitner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Man får bot for å ikke bruke bilbelte, enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Man får bot for å ikke bruke bilbelte, enkelt og greit kunne ikke sagt det bedre selv... jeg måtte lære å bruke bilbelte "tha hard way" satt på bestemor når jeg var ca. 5 eller.no så ville jeg ikke ha på meg belte.. hun sa neivel! så kjørte hu bare så jeg måtte gå nu er det ikkje skjans i he*****e jeg ikke bruker belte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Men det var ikke det jeg spurte om da. Svar på spm hvis dere vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Det er vel bare og prøv deg... om det funker er vel opp til deg og finn ut. hvor er det i nordland du e fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 nei det går ikke å klage på sånnt hvis du da ikke har legeattest på at du ikke kan pga ett eller annet,og da skulle du sikkert vist den med en gang. hvorfor bruker du ikke belte? edit: leste litt nøyere og så du skrev noe om mørkt ute. du hadde belte,men de påstår annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ...forstod ikkje kva du ville klage på??? At du ikkje brukte belte og fikk bot?...har du legeattest som fortel at du slepp, så må denne vere med deg på same måte som førarkort (som du og får bot for å ikkje ha med)? ...hadde du belte når du vart stoppa, men var observert utan og dette var grunnlaget for bota?? ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Du kan jo alltids prøve, men hvis du ikke hadde på belte er det vel ingen vits... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe, hadde vel ikke forventet noen andre svar.. Spørsmålet var egentlig om det var noen vits i å klage, selv om man har beltet på.. Men drit i det.. Prøver uansett, skader jo ikke.. Jeg hadde beltet under armen, men tok det fram da vi så politiet. Det er umulig at han så det, med tanke på forholdene også.. Så derfor klager jeg.. johjoa: Er fra Saltdal.. Masse kontroll i det siste på forskjellige ting. Det er de jævla lærlingene deres som plager oss her på Rognan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe, hadde vel ikke forventet noen andre svar.. Spørsmålet var egentlig om det var noen vits i å klage, selv om man har beltet på.. Men drit i det.. Prøver uansett, skader jo ikke.. Jeg hadde beltet under armen, men tok det fram da vi så politiet. Det er umulig at han så det, med tanke på forholdene også.. Så derfor klager jeg.. johjoa: Er fra Saltdal.. Masse kontroll i det siste på forskjellige ting. Det er de jævla lærlingene deres som plager oss her på Rognan ...trur ikkje du kjem langt, du har ikkje brukt bilbelte forskriftsmessigt, har Politiet sett dette så er det lite hjelp å få i ein klage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Tingen var bare at jeg ikke driter penger akkurat nå, og 750 kroner er faktisk mye nå.. Baaah.. Men det skader vel ikke? Blir vel ikke registrert i masse register og greier? for det har jeg ikke lest noen plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Tingen var bare at jeg ikke driter penger akkurat nå, og 750 kroner er faktisk mye nå.. Baaah.. Men det skader vel ikke? Blir vel ikke registrert i masse register og greier? for det har jeg ikke lest noen plass.. ..nei det er eit forenkla forelegg, som er avslutta når du har betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ..nei det er eit forenkla forelegg, som er avslutta når du har betalt ! ...vil det si at man kan betale det når man vil? Eller er det en betalingsfrist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 uansett dumt å ikke ha på bilbelte... Altid ha på bilbelte, jenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 er ikke vits og klage nei.. og er ikke mye tøft og ikke bruke belte sier jeg bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå