Gå til innhold

Discovery NÅ (BMW 6-serie program)

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte på det samme selv.

Når de legger så mye arbeid bare i luftmotstanden at de må legge inn noen riller i baklyktene for at det skal bli optimalt, tror jeg ikke alt for mye 3.parts plast med dårlig passform er særlig ideelt. :?

Helt vanvittig mye de må tenke på de folka der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig program det... Gøy å se hovrdan de oppfører seg på Fabrikken. hvor nøye de er når de setter sammen Bilene....

jeg besøkte Seat-farbrikken i Barcelona for 1 år siden.. så var det en del som falt av en bil på " samlebådet" En jeg var sammen med begynte å le, og den ene arbeideren sparket delen så den fløy til andre siden av rommet... ingen av de andre arbeiderene brydde seg om dette... virket ikke akkurat som om de var stolte av Jobben sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig program det... Gøy å se hovrdan de oppfører seg på Fabrikken. hvor nøye de er når de setter sammen Bilene....

jeg besøkte Seat-farbrikken i Barcelona for 1 år siden.. så var det en del som falt av en bil på " samlebådet" En jeg var sammen med begynte å le, og den ene arbeideren sparket delen så den fløy til andre siden av rommet... ingen av de andre arbeiderene brydde seg om dette... virket ikke akkurat som om de var stolte av Jobben sin

Haha, det hørtes bra ut..

BTW, litt trøtt eller? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...