[space] Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Prog om BMW 6-serie på Discovery NÅ! 23.00 Som vanlig kommer det alt for brått på... Skulle jo tatt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 *switche*... er det det som har gådd før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Har ikke Discovery! Dumme UPC! (Eller UPC's kunder som ikke valgte Discovery i grunnpakken...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Vet ikke, men skal ikke se bort i fra det. Magnus: Derfor jeg har dekoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Forbanna pauser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Forbanna pauser!!! Ikke klag! Du har jo iallefall kanalen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe, Trengte den pausen nå! stuepcen hadde hengt seg så fikk bootet og startet opptak. (Håper jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Er ikke dette den serien hvor de følger den nye 6-serien fra design til ferdig produkt? Har ikke svitsjet over, fordi da må jeg ned, osv osv osv. Det er jo ihvertfall en "gammel" serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Rart. har discovery på hytta, men ikke hjemme! Forbannade UPC! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jepp det stemmer. Lager leiremodell osv. BTW helt sykt hva de får til med den leira! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ....koseleg å kikke på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 ....i dette programmet så ser du kor mykje du øydelegg med å bytte lykter frontar+++ Alt er tenkt fungera i lag og er nøye bestemt etter mange rundar med designerane! .....medlem av "nesten orginal politiet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Tenkte på det samme selv. Når de legger så mye arbeid bare i luftmotstanden at de må legge inn noen riller i baklyktene for at det skal bli optimalt, tror jeg ikke alt for mye 3.parts plast med dårlig passform er særlig ideelt. Helt vanvittig mye de må tenke på de folka der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 artig program det... Gøy å se hovrdan de oppfører seg på Fabrikken. hvor nøye de er når de setter sammen Bilene.... jeg besøkte Seat-farbrikken i Barcelona for 1 år siden.. så var det en del som falt av en bil på " samlebådet" En jeg var sammen med begynte å le, og den ene arbeideren sparket delen så den fløy til andre siden av rommet... ingen av de andre arbeiderene brydde seg om dette... virket ikke akkurat som om de var stolte av Jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 artig program det... Gøy å se hovrdan de oppfører seg på Fabrikken. hvor nøye de er når de setter sammen Bilene.... jeg besøkte Seat-farbrikken i Barcelona for 1 år siden.. så var det en del som falt av en bil på " samlebådet" En jeg var sammen med begynte å le, og den ene arbeideren sparket delen så den fløy til andre siden av rommet... ingen av de andre arbeiderene brydde seg om dette... virket ikke akkurat som om de var stolte av Jobben sin Haha, det hørtes bra ut.. BTW, litt trøtt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå