Arimanni Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja som temaet seie.. Kva andre "bilmerker" (vist du kan kalle det bil) eige BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 With BMW, MINI and Rolls-Royce Motor Cars... ...og det mener jeg definitivt du kan kalle biler... Edit: Litt sein var jeg der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Har BMW eid noen andre merker også, eller er det bare de som er nevnt ovenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 dem har eid rover! det gikk ikke veldig bra for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Apropos Rolls Royce... Synd de droppet 'six and three quarters' 8'ern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Holder seg der de skal. De andre bilerkene er jo bare surr. Audi med lambo motor. Wolksvagen med audi motor. Jaguar med med ford(mondeo) motor. Saab bygget på ettellerannet amerikansk chassie(suv`en). osv. lista er lang, men BMW holder seg der de skal. I ein BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 aston martin med Jaguar-motor..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Eller Mini med en Chrysler motor... eller en PSA dieselmotor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ...Porsche med VW motor og Audi med Porsche motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Noen Volvoer med Renault motorer og Psa Euro motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Mener Ssangyong Musso bruker Mercedes-Benz motorer, det samme bruker Pagani Zonda. (ikke samme da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Mener Ssangyong Musso bruker Mercedes-Benz motorer, det samme bruker Pagani Zonda. (ikke samme da ) det stemmer dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ...Porsche med VW motor og Audi med Porsche motor... ... og BMW kommer inn i bildet hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 aston martin med Jaguar-motor..... bmwE9: det var her eg datt av...... Gløymde heile BMW-tråden Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 aston martin med Jaguar-motor..... bmwE9: det var her eg datt av...... Gløymde heile BMW-tråden Sorry! Hehehe... helt i orden for min del, jeg har jo ført diskusjonene "OT" noen ganger jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå