Hakon Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 ja ok. Høy intensitet også, jeg kjenner i alle fall at om det går dårlig prøver jeg enda hardere. hva betaler du for å spille, Gunnar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 ja ok. Høy intensitet også, jeg kjenner i alle fall at om det går dårlig prøver jeg enda hardere. hva betaler du for å spille, Gunnar ? Ingenting... Fri tilgang 24 timer i døgnet.. Rimelig bra med tanke på hva slikt egentlig koster.. Pistol skyting høres kult ut. Hva er aldersgrensa for å skyte sånn?Er det sånn at man må ha våpen tillatelse og medlemskap i skytter klubb? Trenger ikke det bare for å gå og prøve.. finnes pistolklubber du kan ta kontakt med for å ta timer. Har prøvd privat jeg, og det anbefales absolutt! Moro.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... Apistol%2A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Go-cart Kanonfett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Gratis ? Du har din egen Squash-bane mao ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg driver med bilsport, akkurat nå er det grenene Rally og Rallycross. Det er en enormt givende sport! Men desverre alt for dyrt. Må bo gratis hjemme og leve på brød og vann. All lønna går med i rallycrossbilen, som jeg bygger opp fra bunn av. Men, rart hva en gjør for å få gofølelsen ute på banen. Må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Er aktiv Golf og fotball spiller! Men uten om det driver jeg litt med Tennis, Snowboard, Wakebord og Svømming .. er jo ikke no morro å ligge å dra seg på soffan drivel egentlig med all slags idrett når jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Pistol skyting høres kult ut. Hva er aldersgrensa for å skyte sånn?Er det sånn at man må ha våpen tillatelse og medlemskap i skytter klubb? Trenger ikke det bare for å gå og prøve.. finnes pistolklubber du kan ta kontakt med for å ta timer. Har prøvd privat jeg, og det anbefales absolutt! Moro.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... Apistol%2A Og det er heller ingen aldersgrense? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Gratis ? Du har din egen Squash-bane mao ? Nesten.. "privat" bane som er en felles gode for flere enn meg, men det er så få som bruker den. Når vi spiller pleier det å være 1.5-2 timer, og det er noen hundrelapper på et eller annet senter det.. så digg er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Ingen som vet forskjellen på idrett og sport her? Idrett lukter svette, og SPORT lukter eksos og svidd gummi! hehe... ikke for å tråkke noen på tærne, syntes bare den var arti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Spiller data en gang i blant. F.eks Fifa og sånne spill. Det holder meg i form., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Trent styrke de siste 10 årene. Blitt litt kondisjonstrening etter hvert og. God kombinasjon lik meg der..starta vel kanskje litt sent med kondisjonstreninga jeg. Stor og tung kropp og starte med kondisjonstrening er ikke akkurat så lett Nå er ikke jeg så stor og tung akkurat, men skjønner hva du mener Har prøvd jogging, men var for stor belastning for knær og ankler. I tillegg er det jo ¤%¤#%#¤ kjedelig! Min kondisjonstrening er sykling, tredemølle og trappemaskin. Spinning og aerobic liker jeg ikke. Vil holde på i mitt eget tempo. Kondisjon er god å ta med seg når du løfter vekter. Nå varierer jeg med høy og lavrep. nettopp for å få muskelkondisjon. Formen er dessverre ikke på topp da det har blitt dårlig med trening de siste to åra grunnet skade og mye jobbing. Kjedelig å trene seg opp igjen, særlig når man tenker på hvor man har vært og ikke minst kunne ha vært Men er på full fart tilbake. Jeg er så sta vettu, gir meg aldri! Er nok min styrke det ikke noe aerobic her i gården heller nei Men har vært spinninginstruktør ei stund tilbake da kondisen var noe bedre og det var bra trening. Men enig med belastningen fra tredemølle etc..så her blir det mest sykling og litt stepmaskin innimellom. Vært mye skader her å men er på vei til mitt "vanlige" selv nå. Når sommern kommer så blir det vel kanskje en konkurranse eller 2 har 2 kompiser som er nordiske mestre i styrkeløft som gir enkelte tips i ny og ne men vær sta og stå på så blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 jeg betaler 1200 i året for å kunne spille så mye jeg vil, men har ingen garanti for å få bane, da... men det er nesten altid avbestillinger, så det fungerer somregel greit. Så en Squash-bane til salgs på Finn.no for 180.000... det hadde vært veldig fristende... men de er jo store som faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Airsoft her:) God trim å løpe i skauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Innebandy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Ingen som vet forskjellen på idrett og sport her? Idrett lukter svette, og SPORT lukter eksos og svidd gummi! hehe... ikke for å tråkke noen på tærne, syntes bare den var arti! Du tråkker ikke meg på tærne, men folks oppfatning av at idrett er svette er bare fordi det har vært svettesporter til nå. Idrett betyr faktisk å konkurrere. Bilsport er også å konkurrere, og Petter Solberg har fått priser på Årets Idrettsgalla, så det betyr jo at han driver med en idrett? Nå er det også snakk om at e-games, altså dataspill skal bli en egen gren i OL og kalles en idrett, så nå til dags går visst alt an... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå