ovex Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 ...ja er det kult? ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Ikke noe særlig nei, tror jeg. T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 vekter og bil stort sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Minst mule mest mule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 går i trapper i nordsjøen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Løper 10-15 Km to ganger i uken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg kjører vel cross for det meste. Kjører mest motorsykkelcross, og til dels litt bilcross i en liten pinglebil.. Kjører ikke løp, men på privat tomt på mellom 300-400 mål skog på landet! Vi eier helt fra fjæra til høyeste topp på fjellet og det er høyt! og som om ikke det er nok så er tomta 700-800 meter bred hele veien opp til topps, så her er det mye å cross på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Paintball er og blir ein favoritt! Får testa kondis å konsentrasjon + adrenalin i masssse vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Ikke noe særlig nei, tror jeg. T4 Det er ett rein h.... på vinterstid eller når det er kaldt å rått ute. Drev en del med kamp, bil, fotball og ski sport før. Men etter en liten skade er det midlertidig lagt på is. Så nå er vel "pub marathon" og rypejakt i byens gater det nærmeste sport jeg driver med. hehe Samt snømåking. Vet ikke om snømåking regnes som en sport, men det er i allfall slitsomt. Tar en tur til Afrika nå i slutten av måneden, så med litt uflaks kan det jo hende det blir litt ufrivillig marathon løping der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Løper 10-15 Km to ganger i uken... Er ikkje du riktig klok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Løper 10-15 Km to ganger i uken... Er ikkje du riktig klok? Det er jo morro å løpe da! Jeg liker det selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.S E39 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Sportfiske er mere avslappende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Løping er veldig veldig godt for Kroppen. det er det Lureste man kan gjøre av trening om man ønsker å holde seg i form. Skikkelig Rask jogging eller Løping. da lever man et godt liv lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Når jeg ikke tråkker ned dørkarmene på Treningsstudio så flyr jeg modellfly Er faktisk toppidrettsutøver tror jeg, deltok nemlig på NM i sommer, og har planer om og gjøre det til sommern oxo. Ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Når jeg ikke tråkker ned dørkarmene på Treningsstudio så flyr jeg modellfly Er faktisk toppidrettsutøver tror jeg, deltok nemlig på NM i sommer, og har planer om og gjøre det til sommern oxo.Ikke værst Jeg bygger også modellfly, men de kan ikke fly... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå