Gå til innhold

Kor skal bimmers treffet vera?

Arimanni
 Share

Akershus  

123 stemmer

1. 1. Akershus

• Aust-Agder
      1
    • Buskerud
      3
    • Finnmark
      1
    • Hedmark
      9
    • Hordaland
      13
    • Nordland
      11
    • Oppland
      9
    • Oslo
      22
    • Rogaland
      13
    • Sogn og Fjordane
      7
    • Telemark
      3
    • Troms
      4
    • Vest-Agder
      1
    • Vestfold
      4
    • Møre og Romsdal
      23

Anbefalte innlegg

Ikke klag, skal treffe være i trondheim må jeg kjøre i 17/18 timer :!:

:cry:

Det går jo ann å ta fly da. Litt kjedelig å ikke ha med bilen, men det er jo en mulighet bare for å treffe folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe, alle klager på hvor sært det er der de selv bor til vanlig f.eks. dårlige veier og fotobokser.

Allikevel virker det som flesteparten ikke ønsker å ha treffet mere enn noen få km. fra stuevinduet sitt.

Trodde halve gleden var å komme seg bort å få brukt bilene litt jeg.

Selvf. da innenfor rimelig avstand f.eks. 6-10 timers kjøring, ikke 6-10 minutters kjøring.

slenger meg på denne jeg! :D treffet blir vel aldri noe av før på vårparten? sa da er det vel sommer-dekka som sitter på? bør kanskje ikke være så langt nord der det kanskje fremdeles er muligheter for snø/glatt føre?

dere som bor "der oppe" får si fra hvis jeg driter meg ut nå! har aldri vært lenger nord enn Trondheim! så "der oppe" = alt lenger nord enn Tr.heim :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klag, skal treffe være i trondheim må jeg kjøre i 17/18 timer :!:

:cry:

Det går jo ann å ta fly da. Litt kjedelig å ikke ha med bilen, men det er jo en mulighet bare for å treffe folket.

Kjedelig å ikke ha bilen med da :? Blir det bimmers treff i Trondheim så skal je for pokkern stille opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo ha blitt arrangert to treff, et i Trondheim og ett i Tromsø ?

Hadde jo vært mulig med 2 ja. Men vil tippe at Trondheim kansje blir litt langt nord for folk rundt Stavanger og Haugesund.

De vil da måtte kjøre i 14 timer for å komme til ET treff

og folk i midt norge og litt oppover da har muligheten til å både kjøre 6 timer nord for ET treff og 6 timer syd for ET annet.

Det er i allfall IKKE retferdig spør du meg.

Vil da si at det da er mere rettferdig å dele Norge på midten og da ha et treff i senter av vær av disse landshalvdelene.

Men avstemningen er vel får å finne ut hvor mange som er interresert i et treff fra div. landsdeler å da justere det utfra flertallet(s) ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr.heim høres fint ut for min del. er vel ca 90 mil med kjøring fra meg..og det er jo også ganske midt i landet, så jeg tror de fleste får ganske lik kjørelengde..tviler på at mange av vi som bor i nord orker å kjøre 150mil for å komme på et treff, fordi at noen av dem i sør ikke orker kjøre lengre enn 1-2timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men avstemningen er vel får å finne ut hvor mange som er interresert i et treff fra div. landsdeler å da justere det utfra flertallet(s) ønsker.

Noko sånt eg hadde tenkt med avstemminga ja. Litt enklare å sjå kva folket vil da ;-)

Men det burde ikkje vere noko problem å dele treffet i to, vist mange synest det er enklare.. Eit litt nord og eit syd.

Men vist me dele det forsvinne jo noko av poenget. Poenget var jo at me skulle treffes og sjå kem folket er og kva biler dei har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Tr.heim høres fint ut for min del. er vel ca 90 mil med kjøring fra meg..og det er jo også ganske midt i landet, så jeg tror de fleste får ganske lik kjørelengde..tviler på at mange av vi som bor i nord orker å kjøre 150mil for å komme på et treff, fordi at noen av dem i sør ikke orker kjøre lengre enn 1-2timer.

Viss en deler norge på midten vil det da tilsvare nærheten av Mo i Rana men det kommer self. an på hvor mange medlemer vi har i Kirkenes og det området. Viss "nordligste treffintereserte" medlemen bor rundt Tromsø vil da "midten havne rundt" Trondheim da jeg vet det er flere medlemer så langt syd her som Kr.sand.

Greit å tenke på før en diskuterer hvem som har lengst vei. Avstanden fra Mo i Rana til Tr.heim er også ganske stor så det har enn viss betydning om det er medlemer Nord, Nord-Vest for Tromsø her som skal på treffet eller ikke.

Jeg vil også opplyse om at det tar mere enn 1-2 timer for oss i sør å kjøre både til Molde og Tr.heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men helt seriøst! ta det no midt i landet en plass da! noken som veit om et stort campingområde eller noke midt i landet ? Gol eller noke i den duren? Hemsedal ? Geilo! Et eller anna der?

er Gol midt i landet?? Du fikk ikkje GPS til jul nei.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men helt seriøst! ta det no midt i landet en plass da! noken som veit om et stort campingområde eller noke midt i landet ? Gol eller noke i den duren? Hemsedal ? Geilo! Et eller anna der?

er Gol midt i landet?? Du fikk ikkje GPS til jul nei.... ;)

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer på alternativet som ikke eksisterer; Akershus. Oppland kan til nøds gå, slik at jeg kan samkjøre det på vei til hytta. Å kjøre til Møre og Romsdal for et treff er hvertfall ikke aktuelt. Så avhengig er jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...