Gå til innhold

Kor skal bimmers treffet vera?

Arimanni
 Share

Akershus  

123 stemmer

1. 1. Akershus

• Aust-Agder
      1
    • Buskerud
      3
    • Finnmark
      1
    • Hedmark
      9
    • Hordaland
      13
    • Nordland
      11
    • Oppland
      9
    • Oslo
      22
    • Rogaland
      13
    • Sogn og Fjordane
      7
    • Telemark
      3
    • Troms
      4
    • Vest-Agder
      1
    • Vestfold
      4
    • Møre og Romsdal
      23

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikke klag, skal treffe være i trondheim må jeg kjøre i 17/18 timer :!:

:cry:

Det går jo ann å ta fly da. Litt kjedelig å ikke ha med bilen, men det er jo en mulighet bare for å treffe folket.

Kjedelig å ikke ha bilen med da :? Blir det bimmers treff i Trondheim så skal je for pokkern stille opp :lol:

Kjedelig er det, men det er en mulighet, for de som ikke orker kjøre så langt. Kan komme meg til Trondheim jeg også. Er vel ca 6timer fra her jeg bor det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

treffet blir vel aldri noe av før på vårparten? sa da er det vel sommer-dekka som sitter på? bør kanskje ikke være så langt nord der det kanskje fremdeles er muligheter for snø/glatt føre?

dere som bor "der oppe" får si fra hvis jeg driter meg ut nå! har aldri vært lenger nord enn Trondheim! så "der oppe" = alt lenger nord enn Tr.heim :D

Det kan faktisk være snø på fjellovergangene i Nordland til langt uti Juni hvis du er uheldig :wink: Spesielt nattestid er skummelt. Da jeg hentet bilen min på Gardermoen for et par år siden (forøvrig en over 110 mil lang tur) så var det et tynt islag over Korgfjellet (noen mil nord for Mosjøen) da jeg passerte der i fire tida om natta. Var faktisk så glatt at jeg måtte stoppe på en utkjørsel og mote meg opp for å kjøre videre :( På Saltfjellet var det masse snø helt inntil veibanen, men den var heldigvis bar, men litt isete enkelte steder. Dette var natt til 16. mai forøvrig.

Kommer jo også an på når dette treffet skal arrangeres. Blir det i tilknytning til en helg, i forbindelse med ferie eller hva? De som har jobb og skal kjøre langt må jo ta fri fra jobb. Det gjør ikke jeg. Blir litt kjedelig å kjøre f.eks nesten et døgn for så å bli så sliten når man kommer fram, at man sover bort hele treffet.

Og til deg som sa det var 14 timer fra Stavanger og Haugesund. Stemmer det? Må være hvis du kjører om Oslo. Er det ikke ca. 8 timer fra Bergen til Trondheim? Det er vel ikke 6 timer fra Bergen til Stavanger?? Mulig det stemmer, er ikke kjent "nedi der" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg som sa det var 14 timer fra Stavanger og Haugesund. Stemmer det? Må være hvis du kjører om Oslo. Er det ikke ca. 8 timer fra Bergen til Trondheim? Det er vel ikke 6 timer fra Bergen til Stavanger?? Mulig det stemmer, er ikke kjent "nedi der" :wink:

Syd i fra:

(Stavanger-Bergen 4 t.) Stavanger-Tr.heim 13 t. Kr.sand- Tr.heim 12 t.

Nord i fra:

Tromsø-Tr.heim 17 t. Mo i Rana-Tr.heim 7 t. Narvik-Tr.heim 13 t.

Kjørerute beregner her:

http://www.viamichelin.co.uk/viamicheli ... mePage.htm

Litt lettere å beregne med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer på alternativet som ikke eksisterer; Akershus. Oppland kan til nøds gå, slik at jeg kan samkjøre det på vei til hytta. Å kjøre til Møre og Romsdal for et treff er hvertfall ikke aktuelt. Så avhengig er jeg virkelig ikke.

Sviker! :lol:

Jeg er på ingen måte en sviker av å ikke dra på BMW treff langt vekk. Du drar vel ikke til Danmark kun for å kjøpe en pølse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...