Bimmerlars Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Leste i dagens VG at en ny golf kommer med en 170 hesters motor på 1,4 liter, som bruker 0,59l mila på landevei. Stod at innsprutsystemet gir motoren akkurat de dråpene den trenger avhengig av hvor mye man trør tell, temperatur på motor og temperaturen ute. Noen som vet noe mer om hvordan dette fungerer? Eksosutslippene skulle visst gå nermest mot null også Kanskje det fortsatt er håp for forbrenningsmotoren Vil ikke ha noe sånn hybrid møøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 det du ikke har fått med deg er at denne har turbo og kompressor å ellers trur jeg ikke det er noe revlusjonerende med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Åfaen Stod ikke noe om det i avisa. Da er verken effekt eller forbruk så imponerende lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Åfaen Stod ikke noe om det i avisa. Da er verken effekt eller forbruk så imponerende lengere Joda... en produksjonsmotor på 1,4 liter, direkte innsprøytning, kompressor/turbo, 170 HK, 240 Nm mellom 1750-4500 rpm og et forbruk ved blandet kjøring på ca. 0,7 liter/mil (les: det samme som for en E46 316i med 115 HK) er absolut ganske imponerende... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1 ... 170#102891 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå