Frode H. Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Flott bil! Har sett den der den sto til salgs. Fikk du med deg 15000,- cash når du kjøpte den? Forhandleren hadde en slik deal rett før Jul at alle som kjøpte bruktbil hos de før nyttår fikk 15000,- med seg i lommepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jævli fin bil! Med noen 18" felger blir den feit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Flott bil! Har sett den der den sto til salgs.Fikk du med deg 15000,- cash når du kjøpte den? Forhandleren hadde en slik deal rett før Jul at alle som kjøpte bruktbil hos de før nyttår fikk 15000,- med seg i lommepenger. Gjorde ikke det men fikk prutet den ned en del Fikk den ca 40-45 tusen under listepris, i forhold til km og tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Jævli fin bil! Med noen 18" felger blir den feit. Takk skal du ha ! Skal nok settes på noen 18" på denne, venter bare til sommeren nå, tror det er fler som gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 flott bil, ikkje meir å seie om den saken! Den støtter eg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Litt senk, så noen 18 Breyton blir den endå finere. Likte planene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Synes disse er ganske greie : Fikk jo med 17" alu felger, likner veldig på denne : Jeg har de felgene på det øverste bildet. Lurer på om jeg skal bytte mine til sommeren. Har lyst på 19" Nye sommerdekk 225/45/18. Kjørt kun 1 måned. Hvis du er int, send meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Fin E46! Synd den ikke har M-pakke, det er minimum hvis jeg engang skal ha slik 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Har noen felger som ligner i mønsteret. (Øverste felgen)Ikke skrudd. Dette er en bbs felg, (står motorsport rett utenfor hjulboltene). Gleder meg sykt til å sette disse på igjen Noen som vet pris på denne felgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Her er noen fine 19 tommere som hadde passet bilen din perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Hvor da DaggEn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Har noen felger som ligner i mønsteret. (Øverste felgen)Ikke skrudd.Dette er en bbs felg, (står motorsport rett utenfor hjulboltene). Gleder meg sykt til å sette disse på igjen Noen som vet pris på denne felgen?? Du har BBS CH felger. Misunner deg de felgene ja... Sjekk denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10758&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Hvor da DaggEn . Ja det kan du godt spørre om Litt svimete. Her har du : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=15329 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Noen som har eller veit hvor jeg kan få kjøpt disse?! Utrolig strøkne felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Noen som har eller veit hvor jeg kan få kjøpt disse?! Utrolig strøkne felger. BMW (!)... ...Krysseker 78...og de koster mellom dkr 4500 og 5000 kroner stykket for 8"x18 foran og 8,5"x18 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå