Mack10 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Kan noen fortelle meg hvor den ligger evt med bilde?? Mye styr og bytte?? Hva koster en termostat?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 dette er ikkje mye styr nei det tar det 15 minutter, du må løsne slangene på vannpumpa, da ser du termostaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 du må løsne slangene på vannpumpa, da ser du termostaten trodde ikke termostaten lå i vannpumpehuset, trodde den lå i termostathuset, men kan godt hende jeg ikke har peiling på de nye motorene. På min gamle 2,8 liter er det ihvertfall slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 du må løsne slangene på vannpumpa, da ser du termostaten trodde ikke termostaten lå i vannpumpehuset, trodde den lå i termostathuset, men kan godt hende jeg ikke har peiling på de nye motorene. På min gamle 2,8 liter er det ihvertfall slik. det stemmer nok det, beklager, eg som roter her, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 pris? Prisen varierer.. Alt fra 80-300 kr.. Mener å huske at jeg betalte tett oppunder 300 på min 520 12v.. Men det er en stund siden så er ikke sikkert det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvor langt er det vanlig og kjøre før den blir varm?? Eg må vel kjøre nesten 1 mil kanskje før den er skikkelig varm.. Og hvor ligger termostathuset?? Er det bare "plug and play"?? Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 det var da ****i langt, ! mil! hmm... min hadde dette problemet og, bytta termostat og ei gåen vannpumpe, kom på 500 totalt. (innkjøpspris) så nå er det fin varme i apparatet ei lita stund etter at eg har starta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvilken samenheng er det mellom termostaten og varme apparatet i bilen egentlig? Selv om termostaten er feil, vil vell varme apparatet fungere? Eller? Kan noen forklare dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvilken samenheng er det mellom termostaten og varme apparatet i bilen egentlig? Selv om termostaten er feil, vil vell varme apparatet fungere? Eller? Kan noen forklare dette? vist termostaten er åpen heile tida og bilen ikkje blir varm så blir ikkje kjølevannet varmt og da blir det ingen varme i kupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Men det har vel ingen negative sider bortsett fra varmen i kupeen holder seg ikke? Altså, om kjølevann er varmt....er jo bedre om det er kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Men det har vel ingen negative sider bortsett fra varmen i kupeen holder seg ikke? Altså, om kjølevann er varmt....er jo bedre om det er kaldt? de er veldig negativt, og kjøre med en motor som ikkje blir skikkelig varm, du må aldr presse motoren før den er skikkelig varm. en kald motor er også veldi uøkonomisk. korfor lurer du på dette? har du tenkt og kjøre sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaktor Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Ok. Takk for svar ettertenning. Har samme symtomene selv, men tenkte det var noe med varmeapparatet som var galt. Må få skjekket termostaten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå