Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Får håpe jeg har fri, får meg fly billett til bergen, og kan låne en av pappa`s biler, ellers så kan ikke jeg komme Tror faktisk det er kjappere å kjøre fra Oslo enn å fly til Bergen å låne bil der. Slenger meg på det jeg kan av turer til sommeren, så lenge det er syd for ACR. Litt deiligere å kjøre en 325i enn min ganske mye eldre 520i Kjøre fra Oslo til Gudvangen tar 5 timer, mens fly til Bergen og bil derifra til Gudvangen tar maks 3 timer... Det er uten venting på flyplassene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Ein ting har eg lært. Når det står automatisk trafikkontroll på eit skilt, og du attpåtil køyre i verdens lengste tunnell, altså 24,5 km rett fram, så legge eg meg ikkje opp i 200km/t første gong eg køyre der. Då ligge eg maks i 110 og prøve å sjå fotoboksane.... jeje.. skulle bare smetteforbi en campingbil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Kjøre fra Oslo til Gudvangen tar 5 timer, mens fly til Bergen og bil derifra til Gudvangen tar maks 3 timer... Det er uten venting på flyplassene! Jeg vet Har familie i Vik, så vet hvor lang tid det tar å kjøre, men det er kjipt å kjøre med en 520i når man kan kjøre med en 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Kan liksom ikke svare på den før vi har en klar dato.. har planer om en lengre sydentur i sommer, så det kommer helt an på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kjøre fra Oslo til Gudvangen tar 5 timer, mens fly til Bergen og bil derifra til Gudvangen tar maks 3 timer... Det er uten venting på flyplassene! Jeg vet Har familie i Vik, så vet hvor lang tid det tar å kjøre, men det er kjipt å kjøre med en 520i når man kan kjøre med en 325 Familie i Vik?? Får eg spørre om kva du heiter til etternavn?? Nåken ungdomma frå 18 - 22 du er i slekt i eller`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kan liksom ikke svare på den før vi har en klar dato..har planer om en lengre sydentur i sommer, så det kommer helt an på Du er hjertelig velkommen ihvertfall... Må jo ha litt damer på treffet og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Jeg må innrømme at dette nok ikke blir aktuelt for min del, og jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til at dette skal være et "bimmers.no"-treff. Dere må gjerne avtale alt og snakke om det her, men offisielt sett... Jeg kjenner ikke Hylland, har aldri hørt om stedet før, og vil ikke ha noe negativ oppmerksomhet rundt sidene dersom det skulle skje noe på et fylletreff.. enten det er fortkjørning til/fra, hærverk, fyllekjøring, eller hva det måtte være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Kjøre fra Oslo til Gudvangen tar 5 timer, mens fly til Bergen og bil derifra til Gudvangen tar maks 3 timer... Det er uten venting på flyplassene! Jeg vet Har familie i Vik, så vet hvor lang tid det tar å kjøre, men det er kjipt å kjøre med en 520i når man kan kjøre med en 325 Familie i Vik?? Får eg spørre om kva du heiter til etternavn?? Nåken ungdomma frå 18 - 22 du er i slekt i eller`? Eller er mellom Vik og Fresvik da... Linde og Feidje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Rekne med, eller håper i alle fall, at folk klare å oppføra seg. Er jo ikkje eit direkte fylletreff heller... Eller hmm, jo kanskje det er det. Men i Gudvangen er det fest kvar dag heile sommaren. Er jo turistplass, så det at folk samle seg og drikke i Gudvangen er ikkje uvanlig for dei lokale. Stemmer det at du ikkje kjenne meg, men det er vel derfor folk reise på treff og. For å sjå på bilane, ha det sosialt sammen og treffe nye folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Eller er mellom Vik og Fresvik da... Linde og Feidje Vangsnes?? E det nåken ungdomma du kjenne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Er jo ikkje eit direkte fylletreff heller... Eller hmm, jo kanskje det er det. På biltreff burde bil være i fokus. Fyll og bil hører ikke sammen. Greit nok at noen gjør noe annet enn å kun kjøre på kveldstid f.eks, men at det skal være hovedpoenget for et treff for folk på et bilforum synes jeg er helt bak mål. Min mening bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Stemmer det at du ikkje kjenne meg, men det er vel derfor folk reise på treff og. Hjelper meg lite når jeg ikke skal på treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Stemmer det at du ikkje kjenne meg, men det er vel derfor folk reise på treff og. Hjelper meg lite når jeg ikke skal på treffet.. Jaja... Dersom du skulle skifte meining, så er du hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 De som vil! får komme, de som Ikke vil! behøver ikke å kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Eller er mellom Vik og Fresvik da... Linde og Feidje Vangsnes?? E det nåken ungdomma du kjenne eller? Ikke så langt unna Vangsnes nei... Litt lenger så kommer du til et sted som heter Feios, og der bor de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå