Gå til innhold

BIMMERS TREFF GUDVANGEN

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmm...Map24.com påstår at det er 918 Km fra Århus til Gudvangen...og at det tar ganske nøyaktig 12 timer å kjøre...kanskje litt vel langt for å kikke på noen biler, drikke noen bayere og spise pølser... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal kjøpe cab neste vår eller vinter,da trenger jeg ikke barnevogn lenger!

har sett e46 cab ned imot 300k så det blir nok den prisklassen,din er vel dyrere! :)

når får du ipoden på lager da?

:)

Min cab er nok nærmare 400k (kunne solgt den forrige veke for 390.000) men skal ikkje selge....8)

Har i bestilling 20 iPod nano av kvar farge/størrelse (80 tilsaman), men kikka på weben no og det er ubekrefta dato 31.01.06, men håpar det kjem nokon litt før.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er mellom Vik og Fresvik da... Linde og Feidje

Vangsnes?? E det nåken ungdomma du kjenne eller?

Ikke så langt unna Vangsnes nei... ;) Litt lenger så kommer du til et sted som heter Feios, og der bor de.

Ok. Eg godt kjent der. Kjenne ein del folk i Fresik, Vik og på Vangsnes!

Tremendingen min Tommy Feidje Midlang(tror jeg) (han kjørte en E34 524td sist jeg traff han) + litt flere folk som jeg ikke husker i farten nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da faen ikke langt fra hønefoss til gudvangen da....! tenk deg vi fra oslo og lenger øst, eller ikke minst fiskerne fra nord

Hvis det "faen ikke er langt fra Hønefoss til Gudvangen" så kan jeg informere om at det "faen ikke er langt fra Oslo til Gudvangen" heller. Hønefoss er jo knappe 5 mil fra Oslo.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er ein del av dekan som ikkje forbinde festing med biltreff... Hmm, dette er da litt merkelig spør du meg, men skjønne at paralellen alkohol og bil ikkje passe so bra sammen.

Men fredagen blir me jo berre kjent med kvarandre. Tar eit par øl og har det sosialt mens ein skryte øve ka bil ein har osv. Dagen derpå kan ein gå litt rundt. Sjå på bilane som folk har skrytt øve dagen før, og lørdags kveld kan ein ha det litt sosialt igjen med å ta eit par tre øl og snakke dritt sammen. Ekje snakk om å hive innpå eine halvliteren etter den andre og så gå ut på dansegolvet... Det er snakk om å sitte ein liten gjeng her og der og drikke mens ein snakker om framtidsplana, bilane sine, dame, samfunnet osv. Rett og slett blir bedre kjent med kvarandre. Kanskje ha ein liten BMW konkurranse???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da faen ikke langt fra hønefoss til gudvangen da....! tenk deg vi fra oslo og lenger øst, eller ikke minst fiskerne fra nord

Hvis det "faen ikke er langt fra Hønefoss til Gudvangen" så kan jeg informere om at det "faen ikke er langt fra Oslo til Gudvangen" heller. Hønefoss er jo knappe 5 mil fra Oslo.. :o

..hehe....den var god Gunnar :)

Og hugs som eg har vore innpå tidlegare.... Det er lenger frå Oslo til Gudvangen, enn frå Gudvangen til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så langt unna Vangsnes nei... ;) Litt lenger så kommer du til et sted som heter Feios, og der bor de.

her er ein vangsnesing ;-)

Ke dei heite dei som du er islekt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hugs som eg har vore innpå tidlegare.... Det er lenger frå Oslo til Gudvangen, enn frå Gudvangen til Oslo.

Østlandet generelt er egentlig ganske langt.. ;)

Merker det selv også, vi skal til Norefjell i morgen, og jeg må innrømme at jeg syntes det hørtes veldig langt ut.. men nærmere undersøkelser viser at det ikke er stort å bekymre seg over.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er ein vangsnesing ;-)

Ke dei heite dei som du er islekt med?

Linde og Feidje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gol hadde vært fint, men der driver allerede Mercedes Benz entusiast klubb og ordner. Og der nede er de ganske FEDD UP av sånne treff.. Ny plass = interessant.

Ikke meninga å ødelegge threaden din her nå Hylland, men syns vi i TILLEGG til det her kan ta oss en helg i Dagali. ca 10-15 min kjøring fra Geilo. Har ikke sett etter om det er foreslått i noen andre threader det her, men der har de en flystripe (nedlagt) som er LETT å leie..

Men som sagt, skal ikke ødelgge for mye for deg her.. Om du lager treff, skal jeg nå få kommt dit.. gudvangen er perfekt herfra. Og begge ovennevnte plasser har dårlig med damer så.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...