Rope Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 det er da faen ikke langt fra hønefoss til gudvangen da....! tenk deg vi fra oslo og lenger øst, eller ikke minst fiskerne fra nord Hvis det "faen ikke er langt fra Hønefoss til Gudvangen" så kan jeg informere om at det "faen ikke er langt fra Oslo til Gudvangen" heller. Hønefoss er jo knappe 5 mil fra Oslo.. påenget mitt er at jeg ikke syns det er så langt.... jeg veit hvor hønefoss er, et stein kast unna Oslo hvis du er jævla god til å kaste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 det er da faen ikke langt fra hønefoss til gudvangen da....! tenk deg vi fra oslo og lenger øst, eller ikke minst fiskerne fra nord Hvis det "faen ikke er langt fra Hønefoss til Gudvangen" så kan jeg informere om at det "faen ikke er langt fra Oslo til Gudvangen" heller. Hønefoss er jo knappe 5 mil fra Oslo.. påenget mitt er at jeg ikke syns det er så langt.... jeg veit hvor hønefoss er, et stein kast unna Oslo hvis du er jævla god til å kaste! Klarer du å kaste så langt skal jeg spandere en øl på deg når du kommer fram til Gudvangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 hehe, jeg er ikke så god til å kaste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 De som vil! får komme, de som Ikke vil! behøver ikke å kommer.. Ikke for å ødelegge alt for deg her, men 13 år og alkoholarrangementer pleier sjelden å gå bra sammen. Nok en grunn til at jeg ikke vil at dette skal være noe bimmers.no-treff, for slike ting skal disse sidene IKKE ha noe som helst med å gjøre. Ok, nå er jeg ganske dritt lei. For det første jeg drikker ikke. for det andre vis du tror jeg drar på et bil treff for å drikke tar du bra feil! selv om jeg er 13 år er det ikke opplagt at jeg må drikke! Og når hører sånn blir jeg bra lei meg! De fleste her inne virker ikke som noen så u seriøse til å fore en 13åring på alkohol liksom... vis di gjør det blir jeg rett og slett skuffa, noe som jeg alt er.. jeg har smakt på alkohol 1 gang, og det smakte dritt.. når jeg blir 18 skal jeg drikke, ikke en minutt før. Det her hadde jeg faen meg ikke trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Så er det noen du vil sette sånn alkis stempel i trynet på bør du ikke tenke på meg en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Har full forståelse for at Gunnar ikke vil at et treff som kan utvikle seg til et fyllekalas skal assosieres med "bimmers.no". Det beste er kanskje et arrangement på dagtid, med litt utstilling, dekksparking, og kanskje en liten autoslalom / drag race bane til å teste bil og sjåfør på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Jeg er også enig med Gunnar...et BMW treff behøver ikke å utvikle seg til en rølpefest, men risikoen for at den gjør det er dessverre temmelig stor. BMWCCN har jo fått føle hvor lett et treff kan komme ut av kontroll...selv med en begrenset mengde mennesker på et relativt isolert sted som Anttila i Sverige. Jeg har derfor forståelse for Gunnars skeptiske holdning til å la et slikt treff ha en relasjon til bimmers.no. Det er viktig å poengtere at slik jeg forstår ham; er han ikke skeptisk til et treff i seg selv, men utelukkende skeptisk til at bimmers.no blir assosiert med treffet av nevnte årsaker. Det er mange merkelige og ukjente profiler her inne... og jeg er ikke alltid sikker på om folk er den de presenterer seg som. Når det er nevnt er det selvfølgelig også mange svært hyggelige profiler her inne...det er det som gjør bimmers.no til et hyggelig tidsfordriv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ka med å "leige" litt av rudskogen eller våler ei helg da? Kun for bimmers.no, og med aldersgrenser etter visst klokkeslett, med vakter.? Underholdning, og heile sulamitten! Bilutstilling, konkurranser og bla bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Ka med å "leige" litt av rudskogen eller våler ei helg da? Kun for bimmers.no, og med aldersgrenser etter visst klokkeslett, med vakter.?Underholdning, og heile sulamitten! Bilutstilling, konkurranser og bla bla Viss du arrangerar DET, så er eg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 De som vil! får komme, de som Ikke vil! behøver ikke å kommer.. Ikke for å ødelegge alt for deg her, men 13 år og alkoholarrangementer pleier sjelden å gå bra sammen. Nok en grunn til at jeg ikke vil at dette skal være noe bimmers.no-treff, for slike ting skal disse sidene IKKE ha noe som helst med å gjøre. Ok, nå er jeg ganske dritt lei. For det første jeg drikker ikke. for det andre vis du tror jeg drar på et bil treff for å drikke tar du bra feil! selv om jeg er 13 år er det ikke opplagt at jeg må drikke! Og når hører sånn blir jeg bra lei meg! De fleste her inne virker ikke som noen så u seriøse til å fore en 13åring på alkohol liksom... vis di gjør det blir jeg rett og slett skuffa, noe som jeg alt er.. jeg har smakt på alkohol 1 gang, og det smakte dritt.. når jeg blir 18 skal jeg drikke, ikke en minutt før. Det her hadde jeg faen meg ikke trodd. Skjønnar at du vart litt lei deg her Steffen M2, men trur at gunnar vill efå fram at dersom dette vert eit arr. der det vert alkohol med i bildet så må det vere eit arr som har 18-års aldersgrense....og då vert vanskeleg for deg å vere der. Dersom festen er det store her....ja då kan det vere det same med heile greia spør du meg. Slike ting kjem fort ut av kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Det bør være et gjennomført bil opplegg, med aldersgrense etter et visst klokkeslett på kvelden, litt skjenking på kveldstid er nok komplett umulig å unngå. Men det er no faktisk berre å ha vakter da, hugs på at et eventuelt treff med bimmers.no ikkje er som alle andre treff, da eg ser på bimmers folket som en godt isammensatt gjeng. Men er det noken som har peiling på kva det koster å leige litt av vålerbanen eller rudskogen da ei helg? Og er det eventuelt noken der ifra området som veit noke meir? Eg rekner med at våler/rudskogen har et crew team som ordner med meste parten av tilretteleggingen?! Der vi hadde betalt for å komme inn. Eg trur det hadde blitt den beste løysninga. Dei arransjerer, vi betaler, vi kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 det beste hadde jo vært med noe banekjøring! men blir det et bra treff med maaange påmeldte. så kommer jeg nok selvom det er 5-6 timer unna ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 det beste hadde jo vært med noe banekjøring! men blir det et bra treff med maaange påmeldte. så kommer jeg nok selvom det er 5-6 timer unna ja! jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Akuratt.. så dere mener at det skal være 18 års aldersgrense? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Akuratt.. så dere mener at det skal være 18 års aldersgrense? ...for all del...eit treff bør vere ope for alle, men då må det verer ein form for famileiarr. der mindreårige har med seg foresatte derom det skal vere eit arr på kveldstid. Dersom dette ikkje er tilfelle så kan ikkje mindreårige vere med på ein fest der det vert servert alkohol...det er norges lover som bestemmer. Trur ein skal tone dette festprosjektet litt....trur ikkje folk gidd reise land og strand for ein fest. Fokuser på den felles interessa som er på Bimmers.no og bruk dette som ein overordna agenda. Og for all del ikkje kall det eit bimmers.no arr. for det vil heilt sikkert Gunnar hate om eit eller anna skulle hende som gjev negativ omtale . Trur dei fleste her vill møte deg SteffenM2....men du er 13 år og då er det dine foresatte som bestemmer over deg..og bør vere med deg på noko slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå