jcvold Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 denne så jeg i sommer,og falt for den! en alpina B3 s ! helt rå både utvendig og innvendig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Fin bil, såg den i dag da eg var i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Tok hint´et ditt E9, fin den og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 http://bergen.mislykket.no/image.php?id=19260 Enda et (veldig stort) bilde av alpinaen... Og ja, jeg og vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Alpina E46 B3 3,3 er vel og bra, men det er E36 B8 4,6 som er den helt store höjdaren... V8 4,6 liter, 333 HK, 470 Nm...kun 221 stk produsert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Er vel den ultimate drømmenbilen dette da. Hvis jeg blir rik en gang skal jeg ha en Alpina B8 og en Alpina B12 6.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 ...kan ikkje for det, men likar E46 betre før faceliften. Det er eit eller anna som ikkje stemmer med lyktene framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 ...kan ikkje for det, men likar E46 betre før faceliften. Det er eit eller anna som ikkje stemmer med lyktene framme. Hvis du kikker på et par bilder av E46 både før og etter faceliften ser du at modellen med facelift er mer harmonisk i linjene...spesielt det nye panseret inkl. grillen er mer elegant med faceliften... Før facelift Etter facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Enig med ovex når det gjelder lyktene, penere før facelift. Samt enig med bmwE9 når det gjelder panser inkl. grillen på facelift'n. Er egentlig utrolig enig idag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 ...panser/grill og blinklys er mykje meir elegant etter facelift, men hovudlykta og då spesielt i underkant er det eit eller anna feil med. Før FL så framgår det med ein markert kant at det skal vere "to lykter" men etter FL så er det berre ein svong som ikkje treff nokon plass... E46 som er litt styla er heilt klart "hissigast" før FL. PS det er viktigt at det er hovudlykter frå Coupe/cab som vert pressentert på E46 før FL...desse er etter min meinig mykje flottare enn "standar" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Den mest elegante løsningen har etter min mening E46 Coupe fom. 2003...og gule blinkers gjør den faktisk bare mer sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 nok en gang har bmwE9 tatt poenget! Nyere E46 coupe er veldig vakker. det er faktisk en skikkelig fin BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Når feceliften kom i 2002 likte jeg mye bedre den gamle fronten men etter hvert som jeg har vendt meg til den nye har jeg fått mer sansen for den. Spesielt i kombinasjon med M Sport fanger er FL skikkelig lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Må bare legge ut et par bilder, med mobilcam dessverre. Men jeg elsker denne fronten jeg og! Uten M-pakke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå