Gå til innhold

Sommerbilder! bmw

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Her er et bilde til fra Hardangervidden. Vi var på vei til Vålertreffet i 2003.

Bildet er tatt av Øyvind Kaurstad.

Et fint bilde... vi ser Ove Kvam´s E30 318is, 02-Henning´s tidligere "M2", din E36 318ti...hvem er de to andre ? ...Øyvind Kaurstad´s E36 M3 (eller tidligere E36 323i) og... ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fint bilde... vi ser Ove Kvam´s E30 318is, 02-Henning´s tidligere "M2", din E36 318ti...hvem er de to andre ? ...Øyvind Kaurstad´s E36 M3 (eller tidligere E36 323i) og... ? :?

Kjell Fuglestads tidligere E36 323i Coupé og Øyvind Kaurstads E34 520i. Øyvind har verken hatt M3 eller 323i såvidt jeg vet. Noe sier meg at du blander ham med Kjell.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Fuglestads tidligere E36 323i Coupé og Øyvind Kaurstads E34 520i. Øyvind har verken hatt M3 eller 323i såvidt jeg vet. Noe sier meg at du blander ham med Kjell.. ;)

Hehehe... det har du helt rett i... det er litt vanskelig å kjenne igjen "virtuelle" personer/biler... jeg "kjenner" dessverre disse personene/bilene kun fra BMWCCN´s forum og Bimmers... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... det har du helt rett i... det er litt vanskelig å kjenne igjen "virtuelle" personer/biler... jeg "kjenner" dessverre disse personene/bilene kun fra BMWCCN´s forum og Bimmers... :lol:

Hyggelige karer i virkeligheten også! :)

Min første baneerfaring var faktisk i den 323en der. Vi var fem voksne karer i bilen mens Kjell piska den rundt Revebanen. Det var noen relativt nervepirrende runder, selv om, da jeg kjørte selv etterpå, innså at Kjell ikke akkurat kjørte det remmer og tøy holdt. Jeg var bare ikke helt klar over hvordan ting foregikk på bane.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...