atungland Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 ok, da tar har vel dekkforhandleren som forhandler BBS i stavanger feil. De felgene som står på din bil, er de ekte? Hvordan vet man at senterkoppen din ikke er byttet til BBS senterkopp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 ok, da tar har vel dekkforhandleren som forhandler BBS i stavanger feil.De felgene som står på din bil, er de ekte? Hvordan vet man at senterkoppen din ikke er byttet til BBS senterkopp? Mine er ekte, de har BBS stempel og jeg har kvittering. Har aldri sett BBS RC med BMW senterkopp, har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Nei, men jeg har ikke fagkunnskap på området. Felgene mine stod på en bil jeg tok i innbytte, så jeg har ikke anelse, det var derfor jeg tok de med til en fagmann, som tydeligvis i dette tilfelle har tatt feil. Alikevel er felgene til salgs høystbydende, og etter det jeg har sjekket rundt bør de være verdt noen tusenlapper. Felgene er skadefrie, og dekkene er gode.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Har allerede gitt deg en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Spør du meg er ikke dette ekte BBS felger. Større skrift på de du selger enn de org! Ikke for å ødelegge annonsen din, men tilfelle noen tror det er org BBS. Tror heller ingen napper av BBS senterkoppene å setter på BMW logo. Originale BBS CH 19" http://www.bimmers.no/albums/bmwE9/BBS.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 At ingen napper av BBS-senterkoppene ser jeg ikke på som noen sikker betegnelse på at det er BBS-felger. Jeg kunne godt funnet på å gjøre det selv. Mangelen på hull er mer avslørende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå