marius paulsen Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 20% avslag på hva? er det noen som har norske priser på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 http://www.motortechnik.no/ << Etter slek som eg har forstått det så skal visst eisenmann vera ein av dei anlegga bed best kvalitet..og finast lyd Håndlaga, så det er ca. 1 mnd. leveringstid.. http://www.motortechnik.no/ Bilder med lydklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Er på http://norway.schmiedmann.com samme som http://www.motortechnik.no/ ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 20% rabatt, da kan vi liksom se på prisen uten moms da på sidene sånn ca? eller er jeg seint ute.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg har nå bestilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 20% rabatt, da kan vi liksom se på prisen uten moms da på sidene sånn ca? eller er jeg seint ute.... Ja, nesten. Er det ikke 25% mva. Fristen for å bestille er fredag, men er dumt å vente til da Send meg PM hvis du er intr. for å få info om bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Siden Schmiedmann ikke holdt det de lovet, så kommer det til å bli en ny runde. De fleste ble med på en annen deal som Schmiedmann ga. Er det igjen noen intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Siden Schmiedmann ikke holdt det de lovet, så kommer det til å bli en ny runde. De fleste ble med på en annen deal som Schmiedmann ga. Er det igjen noen intr? kan du forklare dette... Va holdt de ikke? Rabatten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Dei lovde 20% ved eit eventuellt gruppekjøp, men når alt kom til alt så var die berra villige til å gje 10% rabbat.. Dårleg gjort spør du meg, menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Uvanlig at det blir pristull med Schmiedmann i Norge... NOT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Dei lovde 20% ved eit eventuellt gruppekjøp, men når alt kom til alt så var die berra villige til å gje 10% rabbat.. Dårleg gjort spør du meg, menmen.. Haha! Dette er jo det vi som er medlem i BMWCCN får som normalt det. Er 10% rabatt da. Mon tro om da rabatten kan slås sammen (slik at det blir 20%), men tviler egentlig... Gunnar: Er ikke Scmiedmann Norge så flinke på kundeservice og slikt? Syntes det er mange som har fått inntrykk av at de er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg fikk et bra inntrykk av de når jeg var der nede. 10% rabatt (bmwccn) fikk jeg selvsagt også. Ellers er pottene fine de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Monsen: Du ser forklaringene ovenfor. Ble litt skuffa av disse gutta ja. Det som var rart var at de bestilte før det hadde gått en uke. Virker som de ble veldig ivirig på å bestille straks det ble snakk om at vi skulle trekke oss. Blir så jeg kjøper en annen plass, der disse er billigere i utgangspunktet. I alle fall på min potte. Blir vi flere så er det muligheter for rabatt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 ChrZZ, var/er en god del tull med prisene på nettet ihvertfall. Jeg måtte ut med 1200-1300,- mer for senkesettet mitt enn hva som stod på nettet. Pluss at de brukte elendig lang tid på leveringen. De påstod settet måtte produseres først, og at de så fikk det direkte fra AP, men på pakken stod det produksjonsdato, og den var noen uker tidligere, så enten AP eller Schmiedmann prata tull. Jeg fikk et bra inntrykk av de når jeg var der nede. 10% rabatt (bmwccn) fikk jeg selvsagt også.Ellers er pottene fine de Fine potter, men du er copycat når det gjelder avatar.. Lette å forveksle siden begge har nesten identisk avatar og gul grad.. Dan sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Blæh! Jeg skal finne en annen. Når jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå