Scirre Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Som topic sier, lurte på om noen har bilde av en bmw (helst e30) hvor merket er fjernet og sparkla igjen så det går i ett med resten av panseret? eventuelt kan lage med photoshop? =) hehe.. bare en liten tanke som streifa meg, litt lyst til å se hvordan det kan bli... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 det blir dritstygt!!! hvorfor vil du ha vekk BMW merket egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Tror ikke du skal bruke sparkel, det er visst tinn som er tingen for at det skal bli bra.. Er vel flere her inne som har gjort dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 og som jeg skrev tidligere.. absolutt ikke noe fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 syns det er pent uten jeg og..tar seg bra ut..sveis det eller tinne..noen bruker sparkel men det er håpløst..sprekker etter en stund.må seff bruke sparkel etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 og som jeg skrev tidligere.. absolutt ikke noe fint! Vi har fått det med oss første gangen. Du trenger ikke sløse bort innleggsplass med å skrive det mange ganger. Det er -han- som skal finne ut selv om det pent eller ei. Hjelper ikke om tusen på tusen sier det samme i denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Syntes dette er pent.. Men jeg syntes det er en "must" at hvis man fjerner foran, må man ta bak også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Hvis jeg hadde vært så flau over å vise at jeg har en BMW at jeg ville fjerne emblemene, så hadde jeg heller kjøpt meg en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Du får kjøpe deg noen større merker du da.så alle kan se hva du har. De fleste kjenner nok igjenn E30'en uansett. Synes selv det blir et renere look uten merkene. Smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Eg har ein orginal Edward Munch...skulle så gjeren ha fjerna signaturen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Eg har ein orginal Edward Munch...skulle så gjeren ha fjerna signaturen! Et godt poeng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Uff uff... Det der er bare en trend fra riskokermiljøet som vil ha kule biler uten at småripsa skjønner at de sitter på med en styla Hyundai Atos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Jeg skal montere BMW-merker på en Opel Rekord.. DA blir det bra.. Fra spøk til revolver. Alle ser jo at det er BMW, så tror ikke det er aimen til de fleste. Et helt glatt panser er jo pent det og, men det som kjennetegner BMW er jo den deilige logoen på panseret.. Kommer ikke unna at den er veldig pen bare i seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå