Gå til innhold

Månedens bil januar 2006


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig gjort. GRATULERER!!!! Toninga er borte etter at de hvite baklyktene kom på....offer for onkel P? Kompressor-merket stammer fra stjernebil?

De hvite baklyktene kom AV, og toningen kom PÅ.. :)

Jeg tror ihvertfall det er slik. Mulig jeg var litt uklar i kommentaren min der. Men mAZE kan nok få en klarhet i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis:p

Ufattelig nydelig bil!!!!

Eneste det er å si om den saken....

Har sett den på nært hold før, og den er DØNN strøken!

Tips: Bytt ut grillene med noen i krom, for å fremmheve fronten enda mer!! Men det er dog etter smak og behag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken den der.

Kunne tenkt meg de felgene der til bilen min...

Synes ikke det tar seg så bra ut med de bassene i hele bakruta da.

Men dumpventil på kompressormotor? Er ikke det en turbogreie, eller gjør det samme nytten med kompressor også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, det var da voldsomt med tilbakemeldinger før jeg rakk å se innom. :)

Ja, da får jeg prøve å svare litt da..

Sotinga er på nå, og de helhvite baklyktene har Aguilera på bilen sin nå.

Hovr mange prosent det er aner jeg ikke, spurte aldri. Men det er såpass at du ikke har problemer med å se inn/gjennom hele bilen. Nesten lovlig :roll:

Dama i passasjersetet er frua.. Lokale teens blir nok litt vel unge vil jeg tro. Er jo snart 30.. (Om to år bare... :))

Mer power ja, for man noengang nok??

Grillen blir nok aldri byttet ut med noe krom, ettersom resten av bilen ikke har det. Men kan hende den blir sort.

Dump på kompressor er vel bare for lyden sin del vil jeg tro.

Hagenisse: Ja ikke sant.. :D

Antenna, ja er vel litt enig i at den ikke er så fin, men den er jo ikke så diger da. Og kjekt med radio, til tider. Men, ikke umulig at den forsvinner etterhvert.

Basselementene ble laget for å vises frem. Kunne sikkert ha laget litt mindre ben på kassa så de hadde kommet lenger ned, men sånn ble det ikke. Kan hende det kommer med tiden.

Bremsepapirer kommer når jeg får justert bilen til vårs. Må til ESS uansett for å dreve om kompressoren etter vi monterte på intercooleren og 325 innsug (som monteres til helga..)

Ferrita pottene synes jeg faktisk passer bilen veldig bra. Og lager en utrolig vakker lyd.

Og ja er kjempe fornøyd med kompressoren, men det bråker litt på tomgang. Men sånt må man tåle.

Har noen øyelokk som er ferdig lakkert, men ikke blitt montert enda. Har også en Turbo XS RFL liggende som også skal på. Felgene er også plukket av bilen, glassblåst og snart klare til å lakkeres igjen.

Tja, var det alt. :)

PS! Ja kommer på både Rudskongen og Våler, ihvertfall BMWCCN-treffene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten er var skikkelig fet med intercooleren montert!

Jeg må si meg enig at antennen ikke burde vert der, det var det første som slo meg. Du får vel antenner som er montert i bakruten, som ser ut som varmetråder vel? Det ville gjort seg.

Men uansett: Meget fin bil Maze. Gratulerer med "Car of the month".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...