Gå til innhold

E46. Kvinne i nød


Anbefalte innlegg

OT:

...min Brede var på pletten kl 06.15, men fikk han til å sove 30 min til....før min snille fru stod opp med han og storesøster Aurora som og var våken av alt bråket. :crazy:

Men gjett kven som som "sov middag" klokka 10.30......Brede! :x

Heheh...Philip sto som nevnt opp klokken 06.30 i går og holdt den gående til klokken 21.30...de siste tre timene i sengen...gjett hvem som var klar for "action" klokken 06.00 i dag ? :x ...Jeg er glad for at jeg har en forståelsesfull og deilig kone... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT:

...min Brede var på pletten kl 06.15, men fikk han til å sove 30 min til....før min snille fru stod opp med han og storesøster Aurora som og var våken av alt bråket. :crazy:

Men gjett kven som som "sov middag" klokka 10.30......Brede! :x

Heheh...Philip sto som nevnt opp klokken 06.30 i går og holdt den gående til klokken 21.30...de siste tre timene i sengen...gjett hvem som var klar for "action" klokken 06.00 i dag ? :x ...Jeg er glad for at jeg har en forståelsesfull og deilig kone... :D

Storesøster seier at "Brede ligg på lading" når han tek ein høneblund....du snakkar meg om hurtiglading!! :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt til en spiller med kraftigere innebygget forsterker..

Velger du noe som pioneer leverer(sikkert andre merker som kan levere det samme også) så finnes det en liten dings som gjør så du fortsatt kan bruke multirattet..

Jeg prøvde en av de dyrere pioneerspillerene i min bil for ikke så lenge siden.. og da hørtes det ut som et helt nytt anlegg.. med helt grei lyd om du ikke føler for å bli døv med det første eller du har planer om å vinne noen konkuranser med bilstereoen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å prøve den lille bass-greia først, for det er jo greit med originalspilleren sånn utseendemessig. Blir jeg ikke fornøyd så prøver jeg en annen spiller. Originalhøytalerene for sitte i så lenge

Takk for hjelpen alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" putta ein liten "alt-i-eit" sub i "ski-pose" holet i baksete.....vips! (suben er ein TSWX22a frå pioneer på 150watt)"

Hei!

Lurer litt på om jeg skal prøve dette. Men må ha litt hjelp og må få oppklart et par ting. Må hele kassen rundt skiposen vekk, eller holder det å bare ta ut selve posen? Hvordan demonteres dette i så fall? Plasseres suben "inni" setet, eller står den i bagasjen og spiller mot hullet? Hvordan festes suben der den skal stå?

Linda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" putta ein liten "alt-i-eit" sub i "ski-pose" holet i baksete.....vips! (suben er ein TSWX22a frå pioneer på 150watt)"

Hei!

Lurer litt på om jeg skal prøve dette. Men må ha litt hjelp og må få oppklart et par ting. Må hele kassen rundt skiposen vekk, eller holder det å bare ta ut selve posen? Hvordan demonteres dette i så fall? Plasseres suben "inni" setet, eller står den i bagasjen og spiller mot hullet? Hvordan festes suben der den skal stå?

Linda :-)

Eg har fjerna heil boksen, men det vert sikkert litt annaleis på ein Cab.

Min spelar mot coupeen (inn mot setet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...