Gjest Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Ser på topgear med csl som hovedrolle, og ser at styret er på høyre side.... Hvor mange ble laget med høyreratt? Har lest/hørt at ac ikke er orginalt på csl, men mener jeg kan se ac knappen på minst en video jeg har av csl. ser jeg syner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Kansje det gikk an å bestille dem med A/C som ekstrautstyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Kansje det gikk an å bestille dem med A/C som ekstrautstyr?? Jepp. Både a/c og navi kunne bestilles. Pluss mye annet rart som ikke passer inn i en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Kansje det gikk an å bestille dem med A/C som ekstrautstyr?? Jepp. Både a/c og navi kunne bestilles. Pluss mye annet rart som ikke passer inn i en sånn bil. ... men fargen fikk de ikke velge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 ... men fargen fikk de ikke velge.. Joda...sølv eller sort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 ... men fargen fikk de ikke velge.. Joda...sølv eller sort... Pirke pirke. Ikke sølv men stålgrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Hvor mange ble laget med høyreratt? 422 stykker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jepp. Både a/c og navi kunne bestilles. Pluss mye annet rart som ikke passer inn i en sånn bil. er du sikker på at man kunne bestille navi, espen? trodde AC, stereo og farge var det du kunne velge mellom av ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Hvor mange ble laget med høyreratt? 422 stykker.. Hvor mange ble laget med venstre ratt da? Kjekt å vite, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jepp. Både a/c og navi kunne bestilles. Pluss mye annet rart som ikke passer inn i en sånn bil. er du sikker på at man kunne bestille navi, espen? trodde AC, stereo og farge var det du kunne velge mellom av ekstrautstyr. Jeg mener at man også kunne spesifisere keramiske bremseskiver...det var imidlertid en relativt dyr fornøyelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jepp. Både a/c og navi kunne bestilles. Pluss mye annet rart som ikke passer inn i en sånn bil. er du sikker på at man kunne bestille navi, espen? trodde AC, stereo og farge var det du kunne velge mellom av ekstrautstyr. Jeg mener at man også kunne spesifisere keramiske bremseskiver...det var imidlertid en relativt dyr fornøyelse... Jeg er ikke sikker på noe jeg, bortsett fra det med fargen... Men keramiske bremseskiver ville jo vært idioti å koste på, siden de sannsynligvis fortsatt kom med den fullstendige utdaterte glidekalipperen! Lurer på hvor mange cslèr ,som brukes til det de skal brukes til, som fortsatt har standard bremser.. Det bør ikke være mange.. Akkurat her får bmw strykkarakter av meg. Montere sånne bremser på denne bilen er rett og slett skammelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg er ikke sikker på noe jeg, bortsett fra det med fargen... Men keramiske bremseskiver ville jo vært idioti å koste på, siden de sannsynligvis fortsatt kom med den fullstendige utdaterte glidekalipperen! Lurer på hvor mange cslèr ,som brukes til det de skal brukes til, som fortsatt har standard bremser.. Det bør ikke være mange.. Akkurat her får bmw strykkarakter av meg. Montere sånne bremser på denne bilen er rett og slett skammelig! Ja...GT og CSL guruen Thorleif Nielsen sier det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg er ikke sikker på noe jeg, bortsett fra det med fargen... Men keramiske bremseskiver ville jo vært idioti å koste på, siden de sannsynligvis fortsatt kom med den fullstendige utdaterte glidekalipperen! Lurer på hvor mange cslèr ,som brukes til det de skal brukes til, som fortsatt har standard bremser.. Det bør ikke være mange.. Akkurat her får bmw strykkarakter av meg. Montere sånne bremser på denne bilen er rett og slett skammelig! Tror heller ikke navi var tilgjengelig, og standard var den uten både radio og klima. Håkon bestilte ihvertfall sin uten radio (men med klima mener jeg), og satte inn en Pioneer Avic X1 til navi. Og at bremsene er så sykt dårlige kan jeg ikke fatte helt. Greit nok at de ikke holder til ekstrem bruk, men de bremser fra 100 til 0 på 34 meter, og såvidt jeg vet har Håkon kjørt en del både på Rudskogen, Eikås og Nürburgring med originale bremser. Har han hatt problemer med de? Jeg trodde ikke det, men er mulig jeg tar feil.. Thorleif er en ting, for han er en skikkelig veteran på Ringen etterhvert, og er jo en av de som virkelig kjører fort.. Vant jo kjørekurset der nede og greier. En annen sak er jo at CSLen dundret inn på rimelig bra tider på ringen original. Kan jo ikke akkurat ha hatt bremseproblemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Og at bremsene er så sykt dårlige kan jeg ikke fatte helt. Greit nok at de ikke holder til ekstrem bruk, men de bremser fra 100 til 0 på 34 meter, og såvidt jeg vet har Håkon kjørt en del både på Rudskogen, Eikås og Nürburgring med originale bremser. Har han hatt problemer med de? Jeg trodde ikke det, men er mulig jeg tar feil.. Thorleif er en ting, for han er en skikkelig veteran på Ringen etterhvert, og er jo en av de som virkelig kjører fort.. Vant jo kjørekurset der nede og greier. En annen sak er jo at CSLen dundret inn på rimelig bra tider på ringen original. Kan jo ikke akkurat ha hatt bremseproblemer.. de fleste som bruker sin CSL aktivt, har byttet ut de orginale bremsene. de fleste i sverige og england med disse bilene har byttet til AP, Movit etc. bremsene er nok ikke sykt dårlige, men til banebruk, så duger de vistnok ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 de fleste som bruker sin CSL aktivt, har byttet ut de orginale bremsene. de fleste i sverige og england med disse bilene har byttet til AP, Movit etc. bremsene er nok ikke sykt dårlige, men til banebruk, så duger de vistnok ikke.. CSL`ens bremser er sikkert OK, men ikke hvis du skal holde følge med de råeste Porschene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå