Gå til innhold

CSL med høyreratt?

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, da hadde eg rett på den i bergen. har sett mye på den :)

men seriøst feil på 12 stk(fått info fra annen usikker kilde)

To av eierne er relativt aktive i BMWCCN´s forum...og den ene av disse stikker snutten innom her også av og til... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble tatt inn 3 stk nye CSLer til Norge. Alle tre ble tatt inn at Tronrud Bil A/S.

Den ene ble ekspotert til Tyskland der den kun blir brukt på ringen, den andre går i Bergen og den tredje tror jeg Tronrud beholdt selv hvis ikke de har ombestemt seg..

Det er ihvertfall en til på vei inn, og det er mulig det finnes andre i landet allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Et par ting må oppklares i denne tråden... :)

Man fikk IKKE original Navi i M3 CSL! Man fikk KUN BMW Buisness radio/CD som ekstrautstyr. Min ble levert uten radio og jeg valgte Pioneer AVIC-X1 for å få "alt i en boks".

Ellers ble min bil levert med klima og xenon som eneste ekstrautstyr. Min er den minst utstyrte av de 3 bilene som ble solgt i Norge..

Man fikk heller ikke kermaiske skiver til disse bilene!

BMW Norge tok inn 3 stk., hvorav 2 stk. var bestilt til kunder, én hos AutoZentrum (Thorleif sin) og én hos Tronrud Bil Hønefoss (den går på Hønefoss fremdeles). I tillegg til dette så tok Tronrud inn én ekstra M3 CSL som de regnet med å selge til en entusiast. Entusiasten (jeg) dukket fort opp og kjøpte bilen! Thorleif sin ble tatt ut på eksport, så kun 2 ble registrert her i Norge.

Sverige fikk tildelt 8 stk. M3 CSL.

I UK, Japan og Australia ble det solgt M3 CSL'er med rattet på høyre side. Det er laget 442 med rattet på høyre side, hvorav 422 ble solgt i UK.

Et BMWCCN-medlem (Alf) har kjøpt en brukt CSL i Tyskland og den kommer til Norge (Møre) til våren. Jeg og andre som følger med her i landet kjenner ikke til noen andre konkrete M3 CSL'er her. En del rykter har det vært, men ingen sikre observasjoner eller bilder!

Peoplez, hvor er det du har sett mye på min bil?? :)

Håper at dette oppklarer et par misforståelser. Hvis det er noen som har noen spørsmål, så er det bare å fyre løs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er du villig til å betale?? :D

Skal du selge CSL´en ?... :shock: ...eller er holdningen din også at dine biler alltid er til salgs bare prisen er den rette... :lol:

Fint å få oppklart det med CSL og keramiske bremser... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...