M3cabriolet Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 grattis så mye! virkelig morsomt at alt dette skjer på en gang! hadde vært fint om nyåret hadde vært like fint for oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer med bran og dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer med dag, sønn & bonus . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer så mykje... Ingenting er som å bli pappa.. (er ihvertfall det dei seier) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer med flott start på året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Slår 2 fluer i en smekk jeg. Ble far til en gutt den 4. januar!!! Jaggu har jeg fødselsdag selv i dag!!! JIPPI!! Til alt overmål blir bonuslønna fra jobben bra i januar. *gliiiiser bredt* Hva skal jeg kjøpe til Alpinaen? Harlyst på bakrutespoiler da... barnevogn ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Takker alle sammen, hyggelig med så mange tilbakemeldinger. P.I.B.: Får gratulere med ny bil jeg også. Barnesete Jeg har jo barnesete fra før av, sønnen til min samboer, men der satte du meg på en idé. Sjekk side 10: http://212.227.48.10/pdf/teile_e34.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 artig brosjyre... har du en for E32 også eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Takker alle sammen, hyggelig med så mange tilbakemeldinger.P.I.B.: Får gratulere med ny bil jeg også. Barnesete Jeg har jo barnesete fra før av, sønnen til min samboer, men der satte du meg på en idé. Sjekk side 10: http://212.227.48.10/pdf/teile_e34.pdf Litt OT, men dette bildet er interessant...vet du om bildet viser en spesiell versjon av Concorde ? ...De ble jo solgt til British Airways og Air France i sin tid, men teksten på flyet sier "Aerospatiale France / British Aircraft Corporation...altså konsortiet bak Concorde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Grattis! Fattern fikk meg på 26-årsdagen sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer, sitter her selv med ei lita på snart 5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 artig brosjyre... har du en for E32 også eller ? Har for de fleste jeg vettu http://212.227.48.10/de/zubehoer/zubehoer_teile.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Litt OT, men dette bildet er interessant...vet du om bildet viser en spesiell versjon av Concorde ? Det er Concorde 01 (G-AXDN), som er avbildet. For info: http://www.concordesst.com/history/events/events1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Dette utstyret .. er det mulig å få kjøpt det den dag i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå