Gå til innhold

Hurra for meg!!!

Trotto
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

20. august 1977 havnet pre-produksjonsmodellen 01 på Duxford Aviation Museum.

Jeg har i mange år hatt planer om å besøke Imperial War Museum Duxford (...og Bovington Tankmuseum), men det har dessverre blitt med tankene. I år er det imidlertid flere spennende flystevner i Duxford...bl.a "Flying Legends Air Show" 8-9 juli og "Spitfire Anniversary Air Show" 2-3 september...spesielt det første stevnet hadde det vært rimelig artig å få med seg... :D

http://duxford.iwm.org.uk/

http://www.tankmuseum.co.uk/home.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår 2 fluer i en smekk jeg. Ble far til en gutt den 4. januar!!! :) Jaggu har jeg fødselsdag selv i dag!!! JIPPI!! Til alt overmål blir bonuslønna fra jobben bra i januar. *gliiiiser bredt* Hva skal jeg kjøpe til Alpinaen? Harlyst på bakrutespoiler da...

Gratulere med overstått. Kva med å kjøpa noko til småtten og ikkje BMW'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår 2 fluer i en smekk jeg. Ble far til en gutt den 4. januar!!! :) Jaggu har jeg fødselsdag selv i dag!!! JIPPI!! Til alt overmål blir bonuslønna fra jobben bra i januar. *gliiiiser bredt* Hva skal jeg kjøpe til Alpinaen? Harlyst på bakrutespoiler da...

Gratulere med overstått. Kva med å kjøpa noko til småtten og ikkje BMW'en ;)

Trotto har jo gjort seg fortjent til en bra bonus...så da blir det nok råd til godsaker for hele familien... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor bonus = masse morro for alle!

Og liten eller ingen bomus = smalhans for hele familien resten av året da...eller ? ... :lol:

.....nei det kan vere mykje moro utan bonus og!! ;)

Hmmm...jeg foretrekker en skikkelig bonus...bare sånn for sikkerhetsskyld... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor bonus = masse morro for alle!

Og liten eller ingen bomus = smalhans for hele familien resten av året da...eller ? ... :lol:

.....nei det kan vere mykje moro utan bonus og!! ;)

Hmmm...jeg foretrekker en skikkelig bonus...bare sånn for sikkerhetsskyld... :lol:

.....eige selskap kan vere gøy ;)

(Nei no må eg passe meg...får kjeft for at eg er for ivrig på innlegga !!?!! kanskje eg skal leggje frå meg maskina...... sjå på TV...var ikkje så gira på det heller) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...