Gå til innhold

323 1982mod E-21 vurderes solgt


Rotty
 Share

Anbefalte innlegg

Det er mer galt med "modellguiden".

Ifølge den er det ikke noe som heter 320 sekser blant annet.

Den kom fra 80- er modellguiden en copy fra noe eller er det noen her som har skevet den?

Ok E21 foresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer galt med "modellguiden".

Ifølge den er det ikke noe som heter 320 sekser blant annet.

Den kom fra 80- er modellguiden en copy fra noe eller er det noen her som har skevet den?

Ok E21 foresten...

M20-motoren ble levert fra 06/77.

Men med forgassermotor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklage å slenge ut litt OT her (men uansett så ser det ut som om eiger ikke vil selge allikevel), men litt info fra meg her:

Ja, produksjon av E21 heter seg 5/75 til 9/82 - men sist solgte "nye" E21 tror jeg var i Belgia eller Nederland. I 1986 !!!

Nesten samtlige 315 ble solgt som "83", "84" og "85" modeller, men jeg mistenker at det var sop-i-hop-av-resterende-deler biler og overliggere som såg dagens lys etter september 1982.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklage å slenge ut litt OT her (men uansett så ser det ut som om eiger ikke vil selge allikevel), men litt info fra meg her:

Ja, produksjon av E21 heter seg 5/75 til 9/82 - men sist solgte "nye" E21 tror jeg var i Belgia eller Nederland. I 1986 !!!

Nesten samtlige 315 ble solgt som "83", "84" og "85" modeller, men jeg mistenker at det var sop-i-hop-av-resterende-deler biler og overliggere som såg dagens lys etter september 1982.

Iht. ETK var absolut siste produksjonsmåned for E21 desember 1983 (315 og 318i)... altså 1984 modeller. Dette betyr imidlertid ikke at man ikke kunne mekke sammen noen "sop-i-hop-av-resterende-deler" biler utover 1984...og senere selge de som 1985 modeller... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...